April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
با سرمایه گذاری ۲۰ میلیون یورو صورت گرفت
کد خبر: ۳۸۰۸۲۰
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
0
در مراسمی با حضور مسئولان، یک شرکت تولید دارو در منطقه ویژه اقتصادی کاوه شهرستان ساوه با دو خط تولید در زمینه تهیه انواع قرص‌ها و شربت‌ها و با سرمایه گذاری ۲۰ میلیون یورو به بهره برداری رسید.
افتتاح کارخانه داروسازی در منطقه ویژه اقتصادی کاوه
مدیرعامل یک شرکت دارویی گفت: محصول خطوط تولید این شرکت به لحاظ ارتباط کامل با جان انسان ها، از آخرین دانش، پیچیدگی‌ها و الزامات صنعت دارو سازی برخوردار است.

مهدوی گفت: این شرکت برای توسعه خطوط و تولید دارو‌های ضدسرطانی، هدفگذاری شده و تعداد اشتغال ایجاد شده تا ۲۰۰ نفر در دو شیف کاری افزایش داده می‌شود.

مدیر کارخانه هم گفت: ظرفیت تولید محصولات جامد در این مجموعه بالغ بر ۲ میلیارد عدد و در خط شربت، حدودا ۱۰ میلیون باتل در سال برای درمان بیماری‌های قلبی، عروقی و اعصاب و روان و مکمل‌های غذایی است.

فداکار گفت: خطوط تولید از پیشرفه‌ترین تکنولوژی روز دنیا و مطابق با جی ان پی GNP، استفاده شده است و کاهش مصرف انرژی، جلوگیری از الودگی هوا و بهره گیری از دستگاه‌های تمام اتوماتیک از مزیت‌های خطوط تولید در این شرکت است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم در مراسم بهره برداری از این شرکت داروسازی در منطقه ویژه اقتصادی کاوه گفت: تحرک و پویایی صنعت با استقرار شرکت‌های دانش سرعت می‌گیرد و استفاده از ظرفیت‌های ساوه و زرندیه می‌تواند به عنوان پایلوت تحقق شعار سال مدنظ قرار گیرد.

حجت الاسلام محمد سبزی افزود: با راه اندازی این شرکت داروسازی، سالانه از خروج ده میلیون ارز از کشور جلوگیری خواهد شد.
وی گفت: تامین زیرساخت‌های لازم سرمایه گذاری می‌تواند به تحقق شعار سال کمک دو چندانی نماید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: