کد خبر: ۳۸۰۸۸۸
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
0
سخنگوی وزارت صمت گفت: با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام در مرحله دوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو، بیش از ۶ میلیون تقاضا برای خرید خودرو به ثبت رسید.
پایان ثبت‌نام متقاضیان خودرو در دوره دوم
به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیرخم، ثبت‌نام مرحله دوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو از ساعت ۱۷ روز شنبه (۲۵ تیرماه) به مدت سه روز آغاز شد و ساعتی پیش به پایان رسید.

به گفته "امید قالیباف" سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این دوره در مجموع ۶ میلیون و ۵۷ هزار و ۵۵۵ نفر در طرح‌های مختلف فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش و مشارکت در تولید خودروسازان ثبت‌نام کردند.

وی به ایرنا گفت: در واقع ۵۰‌درصد رشد در تعداد متقاضیان نسبت به دور قبل به ثبت رسید، در حالی که در دور نخست متقاضیان یک هفته برای ثبت‌نام مهلت داشتند، اما در این دوره به سه روز محدود شده بود.

به گزارش ایرنا، در این مرحله حدود ۷۶ هزار و ۷۰۰ خودرو توسط خودروسازان عرضه شد.

نتایج قرعه‌کشی از زمان پایان مدت ثبت نام، حداکثر تا یک هفته اعلام می‌شود و دلیل این زمان، تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجد شرایط بودن است.

این قرعه‌کشی با نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان انجام می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: