April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۰۹۰۳
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
0
سرپرست بانک توسعه تعاون نیروی انسانی کیفی و متخصص را عامل پیشبرد هر کسب و کار دانست.
نیروی انسانی کیفی و متخصص عامل پیشبرد هر کسب و کار استنیروی انسانی کیفی و متخصص عامل پیشبرد هر کسب و کار است
به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب گیلان، محمد شیخ حسینی در سفر به استان گیلان ضمن بازدید از شعب، مرکزی، سعدی و میرزاکوچک رشت، لنگرود و لاهیجان با همکاران این شعب دیدار و گفتگو کرد و با اشاره به اهمیت نقش منابع انسانی در پیشبرد اهداف افزود: نیرو‌های تحصیلکرده، جوان، با انگیزه و در عین حال با تجربه، از ویژگی‌های بارز این مجموعه می‌باشد و در این میان مهمترین تکلیفی که اکنون بر عهده کارکنان می‌باشد جذب منابع است و اگر به این مهم تمرکز کنیم قطعا جهشی قابل ملاحظه در عملکرد بانکی را شاهد خواهیم بود، چون منابع محدود و مصارف نامحدود است و برای پیشبرد اهداف، جذب منابع را باید بعنوان یک تکلیف تلقی کنیم و بصورت مستمر جذب منابع نماییم.
سرپرست بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: عملکرد ستودنی بانک در اجرای شایسته طرح‌های ملی باعث جلب اعتماد کارگزاران کشور به بانک شده است و ما در حال حاضر شاهد سپردن سایر طرح‌های ملی به بانک می‌باشیم.
وی بر استفاده از پتانسیل صندوق توسعه ملی تأکید کرد و در ادامه اظهار داشت: شعب باید از فرصت پیش آمده بهره برده و با پرداخت این تسهیلات علاوه بر ایجاد و توسعه اشتغال در تحقق اهداف اساسنامه‌ای بانک نیز گام‌های موثری بردارند.
شیخ حسینی شجاعانه و مدبرانه کار کردن پرسنل در پرداخت تسهیلات را مسبب ایجاد تعادل در نسبت منابع و مصارف دانست و افزود: برای بزرگ شدن و رسیدن به موفقیت‌های روزافزون باید تدبیر و درایت را در تصمیم گیری‌های خود داشته باشیم.
وی اظهار داشت: ما برای تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی باید به سایر روش‌های تامین مالی نظیر ضمانت نامه و ال سی به جذب مشتریان هدف روی بیاوریم و با تنوع بازاریابی بتوانیم منابع بیشتری جذب کنیم.
در این بازدید‌ها شریفی معاون عملیات بانکی مدیرعامل، محمدی مدیر امور استان‌ها و شعب و واسعی مدیر شعب بانک توسعه تعاون گیلان سرپرست بانک را همراهی کردند.
گفتنی است در این دیدار‌ها روسا و همکاران شعب به بیان دید گاه‌ها و نقطه نظرات خود پیرامون مسائل شعبه پرداختند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: