April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۰۹۶۴
۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵
0

خدمات برش لیزر تهران

خدمات برش لیزر

فناوری برش لیزر یک نوآوری در اواسط قرن بیستم است. در حالی که آلبرت انیشتین در اوایل دهه ۱۹۰۰ فناوری لیزر را نظریه‌پردازی کرد، مهندسان اولین لیزر را تا سال ۱۹۶۰ ساختند. اولین لیزر توسط یک مهندس و فیزیکدان آمریکایی به نام تئودور اچ مینمن ساخته شد که یک لیزر یاقوت صورتی حالت جامد بود. چهار سال بعد، کومال پاتل، مهندسی در نیوجرسی، اولین برش لیزری گازی را ساخت که ازدر آن  CO2 استفاده می‌کرد.

برش لیزر یک فرآیند برش گرم است که برای برش مواد مختلف از جمله  فلز یا ورق فلز استفاده می‌شود و البته در مواردی هم باید گفت که برش لیزر ممنوع و نباید در این مورد از برش لیزر استفاده شود. برش لیزر در واقع یک انتقال انرژی است که باعث ذوب یا سوختن مواد در طول یک خط می‌گردد.

“لیزر” مخفف کلمه “تقویت نور توسط تشعشعات تحریک شده” است و پرتو لیزر یک تابش طول موج بسیار متمرکز است که از بین نمی‌رود. برش لیزری اجازه می‌دهد تا دقت‌های دقیق‌تری در مقیاس کوچکتر نسبت به هر روش برش فلز دیگری داشته باشید.

علاوه بر برش، تبخیر و ذوب، لیزرها می‌توانند خدمات ماشینکاری و ریزماشینکاری مختلفی مانند حفاری لیزری، جوشکاری لیزری، حکاکی لیزری را انجام دهند.

محصولات قابل تولید با برش لیزر

این فناوری فوق‌العاده در بسیاری از صنایع، به‌ ویژه در صنایعی که نیاز به تحمل‌های میکروسکوپی و دقت بالا دارند، مانند میکروتکنولوژی و الکترونیک، مفید است. همچنین در تهویه مطبوع، تجهیزات پزشکی، ارتباطات، خودروسازی، لوله کشی، صنایع نظامی و دفاعی استفاده می‌شود.

صنایع هوافضا و خودروسازی از برش لیزر برای ساخت قطعات دقیق، واشر، سلول‌های خورشیدی، نازل‌ها و تخته‌های مدار استفاده می‌کنند. قطعات تلفن همراه، مبدل‌ها، ریزتراشه‌ها و دستگاه‌های نظامی و ارتباطی نیز به برش لیزری متکی هستند. حتی لوله‌کشی آب و سیستم‌های تبرید دارای برخی از عناصر برش لیزری هستند. در صنعت پزشکی، برش لیزری برای سوراخ کردن لوله‌های هیپولوله، سوراخ‌های کاتر، دستگاه‌های فیلتر، منافذ جریان گاز و سایر دستگاه‌های بسیار پیچیده استفاده می‌شود.

انتخاب تیم برش لیزر

اگر تصمیم گرفتید که خدمات برش لیزر برای پروژه شما مناسب است، باید با یک ارائه دهنده خدمات با کیفیت بالا ارتباط برقرار کنید. قبل از آن، توصیه می‌کنیم لیستی از الزامات، سؤالات و نگرانی‌های خود، اطلاعات برنامه استاندارد مانند شرح پروژه، درخواست‌های الگو، حجم درخواست و غیره را بنویسید. همچنین مطمئن شوید که مواردی مانند بودجه، جدول زمانی، روش تحویل ترجیحی را یادداشت کنید.

هنگامی که لیست مشخصات خود را جمع آوری کردید، به ارائه دهنده خدمات برش لیزر مدنظرتان صحبت کنید.  همانطور که با آنها صحبت می‌کنید و سوالات لیست خود را می‌پرسید، به رفتار و کمک آنها توجه کنید. به یاد داشته باشید که خدمات مشتری به همان اندازه یا مهمتر از قیمت است.

خدمات برش لیزر تهران

خدمات برش لیزر در مجموعه شیت لیزر

تیم تخصصی شیت لیزر از تجهیزات پیشرفته برای ارائه قابلیت‌های برش لیزری به شما استفاده می‌کنند. قابلیت‌های برش لیزر فلزات فیبر نوری ما شامل فولاد ضد زنگ، آلومینیوم و سایر فلزات آهنی و غیر آهنی است. ما می‌توانیم صفحات تخت، شابلون‌ها، علائم، نمونه‌های اولیه و قطعات ساخته شده سفارشی را با لیزر برش دهیم.

مجتمع شیت لیزر در تهران و کرج  در برش لیزر صنعتی و تجاری و سایر خدمات ساخت سفارشی تخصص دارد. ما با برش لیزری قدرتمند خود قادر به برش فلزات مختلف مانند فولاد نرم، فولاد ضد زنگ، آلومینیوم، مس، برنج، برنز و تیتانیوم هستیم. برای شکاف‌های برش لیزری، بریدگی، سوراخ کردن یا حکاکی نیز می‌توانید روی شیت لیزر حساب کنید.

ما جدیدترین و به روزترین فناوری برش، دهه‌ها تجربه تولید و تیم اختصاصی حرفه‌ای را در یک مرکز فوق‌العاده با یک هدف در ذهن ترکیب کرده‌ایم، هدفی فراتر از انتظارات شما برای کیفیت و خدمات مشتری. ما باور داریم که فناوری لیزر بزودی زندگی انسان را هدایت می‌کند.

مدیریت مجموعه شیت لیزر به استراتژی توسعه نوآوری پایبند است، به پرورش استعداد اهمیت می‌دهد تا فناوری پیشرفته و محصولات قابل اعتماد را ارائه دهد.

تیم ما بهترین تلاش خود را برای برآورده کردن سریع نیازهای مشتری و تضمین کامل عملکرد به کار می‌گیرد. شیت لیزر طی سال‌های فعالیت خود اثبات کرده است که یک شریک قابل اعتماد است که می‌توانید به آن اعتماد کنید و برای موفقیت شما تلاش می‌کند.

مجموعه شیت لیزر با بهره‌گیری از مدرن‌ترین دستگاه‌های لیزر، امکان برش لیزر با ابعاد مختلف، بر روی هر متریالی را ارائه می‌دهد.

اهداف شیت لیزر:

هدف اصلی شیت لیزر به یکی از معتبر ترین ارائه دهندگان خدمات برش لیزر:

با کیفیت برش لیزر بسیار عالی، دقت بالای برش، تحویل به موقع سفارش، مشاوره و ارائه بهترین راهکار برای مشتری و از همه مهمتر قیمت مناسب است.

شیت لیزر ارزش‌های سازمانی خود را بر اساس احترام به مشتری، توجه به نیازهای مشتری و راحتی در سفارش خدمات برش لیزر را سر لوحه کار خود قرار داده است.

شیت لیزر با بهره‌گیری از دستگاه‌های تخصصی می‌کوشد که علاوه بر ارائه این خدمات برای انواع فلزات همچون برش لیزر آهن ، زمینه را برای ارائه دیگر خدمات از جمله: پرس، تراشکاری، مجموعه سازی سازی، خمکاری، طراحی و مهندسی معکوس، جوشکاری، طراحی صنعتی، رنگ الکترواستاتیک و … را در مجموعه ای بزرگ فرآهم آورد.

ماموریت اصلی شیت لیزر ارائه خدمات تخصصی برش لیزر برای صنایع مختلف و تولیدکنندگان گرامی است تا قدمی هر چند کوچک اما هدفمند برای ارتقا تولید و ساخت قطعات و محصولات ساخت ایران برداشته شود.

مجتمع شیت لیزر آماده ارائه خدمات در کلان شهر تهران، شهر کرج و حومه است که برای دریافت سوالات خود شما می توانید با کارشناسان آنها صحبت کرده و از خدمت مشاوره رایگان آنها استفاده نمایید.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: