April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۱۰۱۸
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
0
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در جریان سفرش به تهران چند بار سرفه که کرد که که این ماجرا باعث به وجود آمدن شایعاتی شد.
ماجرای سرفه‌های پوتین در تهران چه بود؟
سخنگوی کرملین ضمن تکذیب شایعه‌های منتشر شده درباره سلامیت رئیس جمهور روسیه گفت حال پوتین خوب است و این شایعه‌ها صحت ندارد.

«دیمیتری پسکوف» گفت: به اصطلاح متخصصان اطلاعاتی اوکراین، آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها در ماه‌های اخیر انواع و اقسام دروغ‌ها را درباره سلامت رئیس جمهور پوتین منتشر می‌کنند که این اخبار ساختگی و کذب محض است.

این اظهارات پسکوف در حالی است که ولادیمیر پوتین روز گذشته پس از اینکه در جریان سخنرانی در یک همایش چند بار سرفه کرد، گفت که در جریان سفرش به تهران هوا بسیار گرم بود و کولر‌ها به شدت کار می‌کردند و این سرفه‌ها به همین خاطر است.

سخنگوی کرملین در این خصوص توضیح داد: در مورد کولر‌های گازی، بله، در تهران هوا واقعاً گرم بود. دمای هوا در خیابان ۴۰ درجه سانتیگراد بود و کولر‌ها هوای داخل را خیلی سرد کرده بود. من هم صدایم گرفته است. نمی‌دانم برای دیگر اعضای هیئت همراه اوضاع چطور بود. گاهی این اتفاق می‌افتد.

پیشتر نیز وزیر امور خارجه روسیه با تکذیب شایعه سازی رسانه‌های غربی درباره سلامتی پوتین، این شایعه‌ها را به شدت تکذیب کرده بود.

در ماه‌های اخیر گمانه‌زنی‌ها درباره سلامت پوتین تشدید شده است، از جمله زمانی که او دیدارهایش را با مقامات روس و خارجی به عنوان یک اقدام احتیاطی در شرایط کرونا دور یک میز بزرگ و با رعایت فاصله انجام می‌داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: