April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۱۰۷۷
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
0
اپل می‌خواهد تاچ آیدی را به اپل واچ بیاورد. حسگر اثرانگشت می‌تواند سطح امنیتی بیشتری را هنگام خرید Apple Pay ایجاد کند.
پیش‌بینی تغییر بزرگ در اپل‌واچ
یک پیش بینی جدید نشان می‌دهد که اپل روزی می‌تواند تاچ آیدی را به اپل واچ بیاورد، حسگر اثرانگشت می‌تواند سطح امنیتی بیشتری را هنگام خرید Apple Pay ایجاد کند. یکی از دلایل بسیاری برای داشتن اپل واچ، تعداد دفعاتی است که می‌تواند شما را از بیرون کشیدن آیفون از جیبتان نجات دهد و طراحی جدیدی که اخیراً به اپل اعطا شده است، روزی می‌تواند ویژگی‌های مفید دیگری را نیز به آیفون بدهد.

شناسه را لمس کنید

اگرچه Face ID اغلب یک روش بدون دردسر برای باز کردن قفل دستگاه هوشمند است، بسیاری از کاربران همچنان به دنبال Touch ID هستند، که دسترسی فوری به iPhone یا iPad را بدون نیاز به برداشتن و نگاه کردن به آن فراهم می‌کند. مستقیماً وارد دوربین‌های جلویی آن می‌شود. وقتی اپل شروع به حذف تدریجی دکمه هوم (محل قرارگیری حسگر اثر انگشت) از دستگاه‌های مختلف کرد، Touch ID نیز شروع به ناپدید شدن کرد. اگرچه، برای دستگاه‌هایی مانند نسل چهارم آی‌پد ایر و نسل ششم آی‌پد مینی، که فاقد دوربین Face ID هستند، اپل حسگر اثرانگشت را در دکمه قفل ادغام کرد. اکنون، مجموعه‌ای از طراحی‌های جدید نشان می‌دهد که ممکن است اپل رویکرد مشابهی را برای اپل واچ که فاقد دوربین است، در نظر بگیرد.

مهم است که به خاطر داشته باشید که هر حق اختراع جدیدی که به یک شرکت اعطا می‌شود لزوماً به این معنی نیست که یک ویژگی یا محصولی است که برای مصرف کنندگان در نظر گرفته شده است. در بیشتر مواقع، شرکت‌ها یک ایده را حق اختراع می‌کنند تا در آینده مفید باشد یا به‌عنوان روشی برای جلوگیری از رقبای‌شان از ارائه یک ویژگی مشابه به محصولات خودشان استفاده می‌کنند. این یک سیستم نامرتب است که اغلب مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد، اما گهگاه به اطلاعاتی درباره نقشه راه محصول یک شرکت کمک می‌کند، به‌ویژه برای شرکت‌های مخفی مانند Apple، و به نظر می‌رسد افزودن Touch ID به اپل واچ واقعاً به عنوان یک نوآوری در زندگی واقعی مفید است.

بر اساس این طراحی برای دستگاه الکترونیکی دارای سیستم حسگر بیومتریک، یک دکمه مهر و موم شده اعطا شده است، قرار است حسگر اثرانگشت در دکمه کناری اپل واچ گنجانده شود، که به طور بالقوه اندازه آن افزایش می‌یابد. مشابه آنچه شماره گیری دیجیتال تاج در حال حاضر داراست. مانند دکمه قفل در چندین مدل iPad، برای تأیید هویت کاربر از طریق اثرانگشت، کافی است انگشت خود را روی دکمه لمس کنید، در حالی که این دکمه همچنان می‌تواند برای عملکرد‌های دیگر مانند دسترسی سریع به Apple Pay فشار داده شود.

کاربران اپل واچ اکنون می‌توانند از Apple Pay استفاده کنند تا با ضربه زدن روی ابزار خود در پایانه پرداخت، به راحتی هزینه خرید خود را پرداخت کنند، اما این نیاز به یک رمز عبور دارد که هر زمان که ساعت را برداشته و دوباره روشن کردید، باید آن را وارد کنید. در طراحی جدید اگر اپل واچ با Apple Pay فعال دزدیده شود، نمی‌توان از آن برای خرج کردن بدون دانستن رمز عبور کاربر استفاده کرد. اما رمز عبور‌ها آزار دهنده هستند و به راحتی فراموش می‌شوند. تاچ آیدی در اپل واچ نیاز به آن‌ها را نیز از بین می‌برد. تاچ آیدی در اپل واچ حتی می‌تواند با آیفون متصل به آن ادغام شود. اگر کاربر آیفون هنگام استفاده از عینک آفتابی با Face ID مشکل داشته باشد، به‌طور بالقوه می‌تواند با یک ضربه سریع انگشت روی ساعت هوشمند خود قفل گوشی خود را باز کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: