کد خبر: ۳۸۱۰۹۰
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
0
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به وقوع زمین لرزه‌هایی با قدرت ۵.۷ و ۵.۸ ریشتر در محدوده بندر خمیر استان هرمزگان از اعزام دو تیم ارزیاب به محل خبر داد.
زمین‌لرزه ۵.۸ ریشتری هرمزگان را لرزاند
مجتبی خالدی در این باره اظهار کرد: حوالی ساعت ٢٠:٣٧ روز جاری زمین لرزه‌ای با قدرت ۵.٧ ریشتر مرز خلیج فارس، هرمزگان و جزیره قشم، بندر خمیر را لرزاند و دقیقه‌ای بعد، یعنی حدود ساعت ٢٠:٣٩ نیز زمین لرزه‌ای با شدت ۵.٨ ریشتر همین محدوده را برای بار دوم لرزاند.

خالدی با بیان اینکه این زمین لرزه ۵.٧ در عمق ١٠ کیلومتری و زمین لرزه ۵.٨ در عمق ٩ کیلومتری زمین رخ داده است اظهار کرد: دو تیم ارزیاب برای بررسی خسارت‌های احتمالی زمین لرزه به محل اعزام شدند.

همچنین مهدی ولیپور، رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز گفت: در پی وقوع دو زمین لرزه با قدرت ۵.٧ و ۵.٨ ریشتر که حوالی ساعت ٢٠:٣٧ و ٢٠:٣٩ روز جاری محدوده بندر خمیر استان هرمزگان را لرزاند، تیم‌های ارزیاب به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر ادامه داد: با توجه به عمق و شدت زلزله بلافاصله با دهیاری‌ها تماس گرفته شده و طبق مختصات کانون زلزله، تیم‌های ارزیاب برای بررسی و امدادرسانی به حادثه‌دیدگان اعزام شدند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: