April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
فرصت یک ماهه برای پرداخت مالیات خودرو
کد خبر: ۳۸۱۱۵۰
۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
0
جدیدترین ضرب الاجل برای واریز مالیات خودرو‌های لوکس منتشر شد.
تهدید سفت و سخت میلیاردر‌ها توسط سازمان امور مالیاتی
دارندگان خودرو‌های لوکس از سوی سازمان امور مالیاتی کشور تهدید شدند. این سازمان در اطلاعیه صاحبان این خودرو‌ها را مخاطب قرار داد و اعلام کرد تنها یک ماه برای پرداخت مالیات خودروی در اختیار خود فرضت دارند در غیر این صورت اموال منقول و غیر منقول آن‌ها توقیف می‌شود.

البته آن طور که در اخبار آمده است علاوه بر خودرو‌های لوکس، خانه‌های لوکس نیز مشمول این اخطار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

این سازمان در اطلاعیه خود تأکید کرد: خودرو‌های با مجموع ارزش بیش از ۱۰میلیارد ریال که برای آن‌ها برگ اجرایی پرداخت مالیات صادر شده است باید در بازه زمانی تعیین شده نسبت به پرداخت مالیات خود اقدام کنند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: پیرو اعلام مالیات مالکان خودرو‌های با مجموع ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال در اجرای حکم بند (ش) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، برگ اجرایی وصول مالیات مذکور برای مالکان خودرو‌های یادشده که تاکنون نسبت به پرداخت مالیات متعلق اقدام نکرده‌اند صادر و از طریق درگاه ملی خدمات الکترونیکی سازمان امور مالیاتی کشور به‌نشانی my.tax.gov.ir به آن‌ها ابلاغ و از طریق پیامک نیز اطلاع‌رسانی شده است؛ لذا این اشخاص حداکثر یک ماه فرصت دارند با مراجعه به درگاه مذکور نسبت به پرداخت مالیات اقدام کنند، در غیر این صورت از طریق عملیات اجرایی و توقیف و بازداشت اموال اعم از منقول و غیرمنقول نسبت به وصول مالیات و ده درصد آن به‌عنوان هزینه اقدام خواهد شد.

البته سازمان امور مالیاتی برای ان دسته از مودیان معترض نیز راه اعتراض را باز گذاشته و اعلام کرده مودیان معترض می‌توانند در سامانه مذکور با ثبت "عدم‌پذیرش " مراتب اعتراض خود را اعلام کنند تا به اعتراض آن‌ها رسیدگی شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: