نرخ حواله درهم رشد کرد
کد خبر: ۳۸۱۳۰۲
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
0
قیمت دلار امروز سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ در حالی ایست را تجربه کرد که قیمت سکه و قیمت طلا بالا رفت.
ایست دلار در تهران
قیمت دلار تهران امروز سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ برخلاف بازار‌های همسایه حرکت کرد.

نرخ دلار در تهران نسبت به روز قبل نوسان محدودی را ثبت کرد، اما در سلیمانیه و هرات قیمت دلار بر مدار رشد قرار گرفته بود. قیمت دلار هرات امروز تقریبا ۱۲۰ تومان و در سلیمانیه بیش از ۳۰۰ تومان افزایش را ثبت کرد

عده‌ای از معامله گران علت اصلی ایست دلار در تهران را مداخله ارزی بازار ساز و کاهش حجم معاملات در بازار آزاد می‌دانستند.

نرخ حواله درهم رشد کرد

نرخ حواله درهم نیز امروز رشد کرد و بالای مرز حساس قرار گرفت. قیمت درهم امروز تقریبا ۶۰ تومان بالاتر از روز گذشته معامله شد. نرخ برابری درهم به دلار هم بیش از ۵۰۰ تومان گرانتر از قیمت دلار در بازار است.

قیمت دلار در بازار رسمی چند؟

صرافی ملی هم امروز قیمت دلار را اندکی بالا برد. قیمت اسکناس آمریکایی در صرافی ملی برای فروش امروز ۲۷ هزار و ۷۹۳ تومان بود که نسبت به دیروز ۲۸ تومان رشد کرده بود.

در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امروز در محدوده ۲۷ هزار و ۶۵۶ تومان مبادله شد که در مقایسه با روز دوشنبه ۲۹ تومان بالاتر بود

قیمت سکه و طلا بالا رفت

قیمت اونس طلا عصر امروز رشد محدودی را ثبت کرد. فلز گران بهای جهانی امروز در مقایسه با دیروز ۲ دلار رشد را ثبت کرد و به ۱۷۱۹ دلار رسید.

در بازار داخلی ایران هم قیمت طلا ۱۸ عیار عصر امروز ۵ هزارو ۳۰۰ تومان بالاتر از دیروز به فروش رسید. این فلز زرد رنگ داخلی ظهر امروز ۱ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش رسید.

قیمت سکه امروز بالا رفت. قیمت سکه امروز در محدوده ۱۴ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته بیش از ۵۰ هزار تومان افزایش را نشان می‌دهد. ارزش ذاتی سکه امروز ۱۲ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان بود که در مقایسه با قیمت بازار نزدیک به ۲ میلیون تومان فاصله را نشان می‌دهد.
برچسب ها: دلار ، قیمت ، درهم ، معاملات ، بازار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: