کد خبر: ۳۸۱۳۹۱
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
0
ویوو Y۰۲s با تراشه helio G۳۵، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه است و اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند.
گوشی ارزان ویوو Y۰۲s با قابلیت‌های عالی در راه بازار
ویوو در حال آماده شدن برای عرضه یک گوشی هوشمند ارزان قیمت به نام ویوو Y۰۲s می‌باشد. این شرکت قصد دارد ویوو Y۰۲s را در ۲۸ جولای به بازار‌های جهانی عرضه کند. تقریباً یک هفته پیش از عرضه، اطلاعاتی در خصوص مشخصات و قیمت این گوشی هوشمند منتشر شده است.

مشخصات ویوو Y۰۲s

گوشی هوشمند ویوو Y۰۲s با یک صفحه نمایش ۶.۵۱ اینچی اچ دی پلاس با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز ارائه می‌شود. این گوشی هوشمند با تراشه helio G۳۵، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه است و اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند. به منظور ذخیره سازی بیشتر، ویوو Y۰۲s از اسلات کارت microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

نمایشگر این گوشی به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و پنل پشتی آن به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با فلاش LED مجهز شده است. این گوشی از ویژگی‌های عکاسی مانند زیبایی چهره و تایم لپس پشتیبانی می‌کند. ویوو Y۰۲s با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ ۱۰ واتی ارائه می‌شود. از سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۰، پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد.

این گوشی هوشمند با بدنه‌ای از جنس پلی کربنات، در ابعاد ۱۶۳.۹۵ در ۷۵.۵۵ در ۸.۱۹ میلی متر و با وزن ۱۸۳ گرم ارائه می‌شود. احتمالا ویوو Y۰۲s در رنگ‌های مشکی و آبی و با قیمت حدود ۱۱۳ دلار ارائه شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: