April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۱۳۹۳
۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
0
با استفاده از ویژگی Past Participants کاربران می‌توانند ببینند چه کسی در ۶۰ روز گذشته گروهی را ترک کرده یا از آن حذف شده است.
به روز رسانی تازه واتساپ برای چت‌های گروهی
واتساپ اخیرا چندین ویژگی برای چت‌های گروهی منتشر کرده است. پس از ارائه قابلیت افزایش ظرفیت شرکت‌کنندگان یک گروه از ۲۵۶ به ۵۱۲ عضو، این اپلیکیشن در حال توسعه عملکردی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بی صدا و بدون اطلاع سایر اعضا از گروه خارج شوند.

اخیرا این پیام رسان محبوب در حال برنامه‌ریزی برای ارائه ویژگی دیگری برای گروه‌ها است؛ ویژگی جدید به کاربران این امکان را می‌دهد تا شرکت‌کنندگان قبلی گروهی که عضو آن هستند را مشاهده کنند.

به گزارش WABetaInfo پس از شروع توسعه این ویژگی برای نسخه اندروید، واتساپ در تلاش است تا این عملکرد را به نسخه iOS این اپلیکیشن نیز اضافه کند. با استفاده از ویژگی Past Participants کاربران می‌توانند ببینند چه کسی در ۶۰ روز گذشته گروهی را ترک کرده یا از آن حذف شده است. در بروزرسانی‌های آینده، گزینه جدیدی در انتهای لیست اعضای گروه اضافه خواهد شد که این امکان را به کاربران می‌دهد تا ببینند چه کسانی در ۶۰ روز گذشته عضو این گروه بوده اند.

به لطف ویژگی جدید، پیگیری افرادی که گروه واتساپ را ترک کرده اند، آسان‌تر خواهد شد. اخیراً واتساپ امکان واکنش نشان دادن به پیام‌ها با استفاده از همه ایموجی‌ها را منتشر کرده است. پیش از این، ارائه واکنش فقط با استفاده از شش ایموجی امکان پذیر بود. این پیام رسان همچنین انتقال تاریخچه چت از اندروید به iOS را نیز از طریق اپلیکیشن Move to iOS امکان پذیر کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: