کد خبر: ۳۸۱۴۳۲
۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
0
آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان از کاهش قیمت ۱۵ تا ۲۰ درصدی روغن در این استان خبر داد و گفت: این کاهش قیمت در روز‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.
قیمت روغن در خوزستان ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش یافت!
آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در پایان نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز ۳مرداد ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز با حضور همه دستگاه‌های اجرایی استان جلسه ستاد تنظیم بازار استان برگزار و تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

وی افزود: پیگیری‌های ویژه‌ای برای کولر‌های در اختیار سازمان اموال تملیکی در استان انجام شده تا این کولر‌ها میان دستگاه‌های اجرایی به ویژه کمیته امداد و بهزیستی و... توزیع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: این کولر‌ها باید براساس نیاز بخش‌ها و همچنین براساس ضوابطی توزیع شوند تا قیمت کولر با توجه به وضعیت گرمای هوا در استان پایین بیاید.

فتوحی عنوان کرد: در جلساتی که با رئیس سازمان اموال تملیکی کشور برگزار شده در تلاش هستیم تا وضعیت این کولر‌ها تعیین تکلیف شود.

کاهش قیمت ادامه دار قیمت روغن در خوزستان
وی با اشاره به کالا‌های اساسی مورد نیاز در استان ادامه داد: با توجه به در پیش بودن ایام محرم و صفر اقلامی مثل شکر، برنج و مواد پروتئینی به اندازه کافی در استان وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: روغن در استان تا سقف ۱۵ تا ۲۰ درصد کاهش قیمت داشته است و در روز‌های آینده نیز این کاهش قیمت ادامه خواهد داشت.

فتوحی عنوان کرد: باید شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به خرید مرغ مازاد همه واحد‌های تولیدی برای حمایت از تولید اقدام کند و در مواقع موردنیاز در اختیار مردم قرار دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: