April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۱۴۳۸
۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
0
سونی اکنون تایید کرده که هدست PS VR۲ دارای نمایی واضح برای مشاهده محیط اطراف، یک حالت پخش برای فیلمبرداری از خودتان در حین بازی و یک حالت سینمایی است.
هدست واقعیت مجازی سونی برای پخش سینمایی بازی
به گفته تحلیلگر فناوری «مینگ چی کو» شرکت سونی هدست PS VR۲ خود را در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد کرد.

این شرکت در ابتدای سال جاری جزئیات طراحی و برخی از بازی‌هایی که از این هدست پشتیبانی می‌کنند را منتشر کرده بود. سونی اکنون تایید کرده که این هدست دارای نمایی واضح برای مشاهده محیط اطراف، یک حالت پخش برای فیلمبرداری از خودتان در حین بازی و یک حالت سینمایی است.

حالت سینمایی می‌تواند بازی‌های غیر VR و محتوای رسانه‌ای را روی صفحه سینمای مجازی نمایش دهد. به لطف دوربین‌های تعبیه شده در جلوی هدست، بازیکنان می‌توانند در حین انجام بازی‌های واقعیت مجازی از خودشان فیلم بگیرند. PS VR۲ دارای یک حالت پخش است که برای اتصال به PS۵ به دوربین PS۵ HD نیاز دارد. حالت پخش به کاربران این امکان را می‌دهد که حرکات یا واکنش‌های خود را در طول بازی ضبط کرده و آن‌ها را با استفاده از ابزار‌های داخلی PS۵ به اشتراک بگذارند.

درست مانند هدست‌های متا کوئست، PS VR۲ این امکان را به کاربران می‌دهد که یک اتاق را اسکن کرده و با استفاده از کنترل‌کننده‌های VR۲ Sense منطقه بازی دلخواه خود را انتخاب کنند. سونی دو حالت اصلی خواهد داشت: حالت VR و حالت سینمایی. حالت VR برای محتوای بازی VR در یک محیط مجازی ۳۶۰ درجه طراحی شده است و با حداکثر وضوح تصویر ویدئویی ۴۰۰۰ در ۲۰۴۰ (۲۰۰۰ در ۲۰۴۰ در هر چشم) HDR با نرخ فریم ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز ارائه می‌شود.

حالت سینمایی برای تمام ارائه محتوا‌های دیگر و با وضوح تصویر ویدئویی ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ HDR با سه نرخ فریم ۲۴ هرتز، ۶۰ هرتز و ۱۲۰ هرتز ارائه می‌شود. این حالت برای تماشای ویدئو طراحی شده است. هنوز زمان عرضه و قیمت این هدست به طور دقیق مشخص نشده است. «یاسو تاکاهاشی» مدیر ارشد محصول Interactive Entertainment می‌گوید: «به زودی اطلاعات بیشتری از جمله تاریخ عرضه و سایر بازی‌هایی که از این پلتفرم پشتیبانی می‌کنند را به اشتراک خواهیم گذاشت.»
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: