کد خبر: ۳۸۱۴۴۸
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
0
متا پلتفرمز (شرکت مادر فیسبوک و اینستاگرام) اولین کاهش درآمدی خود را با رکود اقتصادی جهانی مرتبط دانست.
رکود اقتصادی آمریکا باعث کاهش درآمد متا شد
مارک زاکربرگ مدیر عامل متا پلتفرمز، دیروز درباره درآمد سه ماهه دوم این شرکت گفت: به نظر می‌رسد رکود اقتصادی به تبلیغات دیجیتال نیز آسیب رسانده، بنابراین این شرکت (شرکت مادر فیسبوک) باید با کمترین هزینه، کار‌های بیشتری انجام دهد.

این اظهارات پس از آن منتشر شد که متا، که شبکه‌های اجتماعی وابسته به تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام را اداره می‌کند، درآمد سه ماهه دوم خود که کمتر از برآورد‌های تحلیلگران بود، را اعلام کرد.

زاکربرگ در کنفرانسی تلفنی با تحلیلگران گفت: روند‌های تعامل در فیسبوک عموما قوی‌تر از آن چیزی است که ما پیش‌بینی می‌کردیم و رشد قوی ریلز (Reels) همچنان به تعامل در فیس‌بوک و اینستاگرام ادامه می‌دهد. با این حال، به نظر می‌رسد که ما وارد یک رکود اقتصادی شده ایم که تأثیر گسترده‌ای بر تجارت تبلیغات دیجیتال خواهد داشت. پیش‌بینی اینکه این چرخه‌ها چقدر عمیق یا چقدر طولانی خواهند بود، همیشه سخت است، اما می‌توانم بگویم که وضعیت بدتر از بازه قبل به نظر می‌رسد.

زاکربرگ

زاکربرگ گفت: برنامه ما کاهش مداوم رشد تعداد کارمندان در سال آینده است. بسیاری از تیم‌ها کوچک می‌شوند تا بتوانیم انرژی را به سایر بخش‌های داخل شرکت منتقل کنیم و من می‌خواهم به رهبرانمان توانایی تصمیم گیری در این زمینه را بدهم.

جروم پاول رئیس فدرال رزرو بعد از افزایش نرخ پایه فدرال رزرو آمریکا گفت که رشد هزینه مصرف کننده به طور معنی داری کند شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: