امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره
بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته سلامت اداری بانک اظهار داشت: سلامت اداری در بانک به عنوان نهاد مالی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و هرچه فرآیندها شفاف و مبتنی بر اصول و قواعد حرفهای باشد، ارتقای سلامت اداری نیز با سهولت بیشتر امکان پذیر است.
وی افزود: سلامت اداری در بانک توسعه تعاون با هماهنگی و هم افزایی چندین واحد ستادی و همکاری واحدهای صف دنبال میشود و تلاش بر این بوده است تا این موضوع به صورت مبنایی و ریشهای در بانک تقویت گردد.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: توسعه فرآیندهای الکترونیک به منظور تسهیل و تسریع در کارها همواره در ارکان برنامه ریزی و نظارت بانک مد نظر بوده است و علاوه بر تضمین کارآمدی، شرایط مناسبی برای شفافیت و ارتقای سلامت اداری پدید میآید.
عصارزاده تصریح نمود: بانک توسعه تعاون طی چندین سال اخیر، بازنگری و مهندسی فرآیندها را به منظور فراهم سازی شرایط برای راه اندازی بانکداری دیجیتال در دستور کار داشته است و این اقدامات و تدابیر در کمک به ارتقای سلامت اداری موثر میباشد.
حجت اله شمس رئیس اداره کل حوزه مدیریت با تبیین تدابیر و اقدامات صورت پذیرفته در حوزه پیگیری ویژه گفت: بسیاری از ارتباطات برون سازمانی بانک از طریق مکاتبات مدیر عامل و دستگاههای اجرایی صورت میپذیرد و هر چه این رابطه و ارتباطات به نحو مناسبتری شکل گیرد، تعامل بانک با سازمانها بهتر شکل گرفته و کارآمدی و بهره وری فرآیندها ارتقا مییابد.
شمس افزود: اداره کل حوزه مدیریت با فراهم سازی زیرساختهای مناسب الکترونیک، رصد و پیگیری فعالیتها را به نحو مناسبی امکان پذیر ساخته است و سرعت و دقت بالایی برای فرآیندها رقم خورده است.
در این جلسه که سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استانها و بازاریابی، حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی، ایرج شیخ زاده معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، محمد مهدی احمدی معاون مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت، علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهرزاد احمد زاده رئیس اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، علیرضا جعفری رئیس اداره کل دعاوی، رضا یوسف نیا رئیس اداره کل بازرسی فنی و تخصصی، امید سلیمانی رئیس اداره کل امنیت اطلاعات و کنترل مخاطرات فناوری اطلاعات نیز مطالبی در خصوص اقدامات صورت پذیرفته در راستای سلامت اداری را مطرح نمودند.