کد خبر: ۳۸۱۵۳۷
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹
0
موتو G۳۲ گوشی پایین‌رده‌ی جدید موتورولا است که شباهت‌های فراوانی به G۴۲ و G۵۲ دارد، با پردازنده‌ی Snapdragon ۶۸۰ عرضه می‌شود و از صفحه‌نمایش ۹۰ هرتز استفاده می‌کند.
گوشی موتو G۳۲ با نمایشگر ۹۰ هرتز و پردازنده Snapdragon ۶۸۰ معرفی شد
موتورولا در سال‌های اخیر تعداد بیشتری از گوشی‌های سری Moto G را روانه‌ی بازار کرده است و فعلا قصد دارد به این روند ادامه دهد. موتو جی ۳۲ با قیمت پایه‌ی ۲۱۰ یورو برای شماری از بازار‌های اروپایی رونمایی شده است. در هفته‌های آینده این گوشی برای بازار هند و آمریکای لاتین هم عرضه خواهد شد.

نکته‌ی جالب این است که قیمت پایه‌ی موتو G۳۲ همان قیمت عرضه‌ی گوشی موتو G۴۲ است. از طرفی گوشی موتو G۵۲ همچون موتو G۶۲ با قیمت ۲۵۰ یورو عرضه شد. این گوشی‌ها نه‌تن‌ها هم‌قیمت‌اند بلکه شباهت‌های فراوانی به هم دارند.

هر سه گوشی موتو G۳۲ و موتو G۴۲ و موتو G۵۲ از پردازنده‌ی Snapdragon ۶۸۰ کوالکام استفاده می‌کنند. GPU این سیستم-روی-چیپ قوی‌تر از Helio G۸۵ (استفاده‌شده در موتو G۳۱) است، اما از لحاظ قدرت گرافیکی عملکرد ضعیف‌تری از خود نشان می‌دهد.

گوشی موتو G۳۲ موتورولا از ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده می‌کند. این در حالی است که موتو G۴۲ صرفاً ۴ گیگابایت رم دارد.

مزایای موتو G۳۲ نسبت به G۴۲ محدود به رم نیست. گوشی جدید موتورولا از صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچ LCD با وضوح فول HD پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز استفاده می‌کند. گوشی G۴۲ مجهز به صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچ AMOLED با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است.

سه گوشی موتو G۳۲ و موتو G۴۲ و موتو G۵۲ از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کنند، اما G۴۲ برخلاف G۳۲ و G۵۲ توانایی پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ وات را ندارد. به‌طور کلی می‌توانیم به موتو G۳۲ به‌عنوان مدل ارزان‌تر G۵۲ با صفحه‌نمایش LCD نگاه کنیم.

چهار گوشی موتو G۳۲ و موتو G۴۲ و موتو G۵۲ و موتو G۶۲ دوربین مشابهی دارند. در این گوشی‌ها دوربین اصلی از حسگر ۱/۲٫۷۶ اینچی ۵۰ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۰٫۶۴ میکرومتری استفاده می‌کند. دوربین دوم حسگر ۸ مگاپیکسلی و لنز فوق عریض با میدان دید ۱۱۸ درجه‌ای دارد و دوربین سوم از حسگر ۲ مگاپیکسلی و لنز ماکرو استفاده می‌کند.

در پنل جلویی گوشی شاهد استفاده از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با آرایه‌ی فیلتر رنگ Quad Bayer هستیم. فیلم‌برداری گوشی میان‌رده‌ی جدید موتورولا به ۱۰۸۰p/۳۰fps محدود شده است.

گوشی Moto G۳۲ در مدل‌های تک‌سیم‌کارت و دوسیم‌کارت روانه‌ی بازار می‌شود. در هر دو مدل، از اسلات کارت حافظه‌ی میکرو SD نیز استفاده شده است. در نظر داشته باشید موتو G۳۲ موبایلی ۴G است و از Wi-Fi ۵ و Bluetooth ۵.۲ و NFC هم پشتیبانی می‌کند. این گوشی درگاه USB-C دارد.

موتورولا می‌گوید موتو G۳۲ دارای دو اسپیکر و جک هدفون است و از گیرنده‌ی رادیو FM هم بهره می‌برد. ابعاد موتو G۳۲ موتورولا ۱۶۱٫۸ در ۷۳٫۹ در ۸٫۵ میلی‌متر و وزن گوشی ۱۸۴ گرم اعلام شده است. بدنه‌ی گوشی از پوشش ضد آب استفاده می‌کند.

موتو G۳۲ در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای و رز گلد به دست مشتریان می‌رسد. بسته به مناطق عرضه، ممکن است در جعبه‌ی گوشی شارژر وجود داشته باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: