کد خبر: ۳۸۱۶۵۱
۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
0
ویدئو کالبدشکافی گوشی شیائومی ۱۲S اولترا نشان می‌دهد ابعاد حسگر دوربین اصلی این دستگاه دقیقاً یک اینچ نیست؛ بلکه براساس استاندارد‌های قدیمی می‌توان آن را یک‌اینچی در نظر گرفت.
کالبدشکافی شیائومی ۱۲S اولترا نشان می‌دهد حسگر دوربین اصلی آن کوچک‌تر از حد انتظار است
شیائومی ۱۲S اولترا به‌عنوان جدیدترین دستگاه پرچم‌دار این شرکت معرفی شد و اکنون درصدر محصولات سری ۱۲ این برند قرار دارد. ماژول دوربین دایره‌ای بزرگ این گوشی یکی از برجسته‌ترین جنبه‌های طراحی آن است. اکنون ویدئو کالبدشکافی این پرچم‌دار جزئیات بسیار جالبی را درباره‌ی قطعات داخلی آن، به‌خصوص بخش دوربین فاش می‌کند.

ویدئو کالبدشکافی شیائومی ۱۲S اولترا که کانال شناخته‌شده‌ی JerryRigEverything در یوتیوب آن را منتشر کرده است، جزئیاتی از قطعات داخلی این محصول ازجمله حسگر بزرگ دوربین اصلی آن ارائه می‌دهد. با تماشای این ویدئو می‌توان دید بهتری از دوربین‌های این دستگاه به‌دست آورد. همچنین، این ویدئو نشان می‌دهد حسگر اصلی این گوشی در مرکز ماژول دوربین قرار ندارد و درواقع، در سمت چپ آن تعبیه شده است. زک نلسون ادعای شیائومی درباره‌ی استفاده از حسگر یک‌اینچی را نیز بررسی کرده است. وی متوجه شد که غول فناوری چینی واقعا از یک حسگر بزرگ در دوربین اصلی این دستگاه بهره گرفته است؛ اما ابعاد واقعی این حسگر کمی کوچک‌تر از یک اینچ است.

اگر بخواهیم منصفانه به موضوع نگاه کنیم، حسگر دوربین اصلی شیائومی ۱۲S اولترا از حسگر دوربین بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی بسیار بزرگ‌تر است. علاوه‌براین، زک می‌گوید که توضیحات شیائومی درباره‌ی یک اینچی بودن حسگر اصلی دوربین این پرچم‌دار درواقع دروغ نیست. وقتی درباره‌ی ابعاد حسگر تصویر صحبت می‌کنیم، ابعاد فیزیکی آن مدنظر نیست و درعوض ابعاد دایره‌ای که این حسگر می‌تواند در آن قرار بگیرد، به‌عنوان اندازه‌ی آن اعلام می‌شود. این روش اندازه‌گیری استانداردی است که از دهه‌ی ۱۹۸۰ از آن به‌عنوان راهکاری برای تعیین ابعاد حسگر دوربین‌ها در صنعت تصویربرداری استفاده می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: