کد خبر: ۳۸۱۷۷۲
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
0
با توجه به شواهد به دست آمده باید گفت که احتمالا گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس، به نمایشگر همیشه روشن مجهز خواهند شد.
نمایشگر همیشه روشن به آیفون ۱۴ می‌آید
همانطور که احتمالا می‌دانید گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس با نمایشگر همیشه روشن عرضه خواهند شد. به تازگی نیز شواهدی به دست آمده که نشان می‌دهد آخرین نسخه سیستم عامل گوشی‌های هوشمند اپل (iOS ۱۶)، شامل تصاویر به روز شده برای کار با این ویژگی است.

گوشی‌های آیفون ۱۳ پرو و پرو مکس، اولین آیفون‌هایی بودند که دارای نرخ تازه‌سازی صفحه ۱۲۰ هرتزی بودند. این قابلیت به نمایشگر اجازه می‌دهد تا دو برابر سریع‌تر از صفحه‌های ۶۰ هرتزی تازه‌سازی شود تا محتوای متحرک، روان‌تر و سریع‌تر به نظر برسد.

همچنین از آنجایی که نرخ‌های تازه‌سازی بالا، باعث کاهش بیشتر باتری می‌شوند، اپل گوشی‌های خود را با فناوری اکسید پلی‌کریستالی با دمای پایین (LTPO) طراحی کرد که امکان تازه‌سازی پویا را فراهم می‌کند و بسته به آنچه روی صفحه است تغییر می‌کند.

اما یکی از محدودیت‌ها این است که این گوشی‌ها فقط می‌توانند نرخ تازه‌سازی را تا ۱۰ هرتز کاهش دهند و احتمالاً به همین دلیل است که به ویژگی نمایشگر همیشه روشن، مجهز نیستند.

شایعه شده است که آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس، دارای نمایشگر‌هایی هستند که نرخ تازه سازی ۱ هرتز را امکان پذیر می‌کند و این خبر خوبی برای شایعات در مورد نمایشگر همیشه روشن است.

اگر این نکته درست باشد، گواه بر این است که اپل در حال آماده سازی ویژگی نمایشگر همیشه روشن است. این قابلیت در حال حاضر در اپل واچ سری ۵ و مدل‌های جدیدتر وجود دارد و به شما امکان می‌دهد اطلاعات قابل توجهی مانند زمان را مشاهده کنید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: