April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۱۸۱۲
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
0
داشبورد بازی گوگل احتمالاً به‌زودی برای طیف گسترده‌تری از گوشی‌های هوشمندی ارائه خواهد شد که اندروید ۱۳ را اجرا می‌کنند. بااین‌حال، گفته می‌شود امکان دارد این ویژگی فقط برای پیکسل ۶a دردسترس قرار گیرد.
داشبورد بازی گوگل احتمالاً به‌زودی برای گوشی‌های منتخب مجهز به اندروید ۱۳ ارائه می‌شود
داشبورد بازی گوگل از زمان عرضه‌ی آن به‌همراه اندروید ۱۲، به‌طور‌انحصاری فقط برای دارندگان گوشی‌های پیکسل دردسترس بوده است؛ اما شاید این قابلیت به‌زودی در نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل موبایلی این شرکت برای تعداد بیشتری از گوشی‌ها ارائه شود.

به‌گزارش AndroidCentral، تغییرات جدیدی که در اندروید ۱۳ کشف شده، تأیید می‌کند داشبورد بازی گوگل در دستگاه‌های منتخبی دردسترس قرار خواهد گرفت که اندروید ۱۳ را اجرا می‌کنند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد برای اجرای بازی‌ها حالت‌های مختلفی را انتخاب کنند؛ ازجمله عملکرد بالا و جلوگیری از تماس و اعلان‌ها هنگام بازی و دسترسی به امتیازات بازی‌های Play.

گفته می‌شود داشبورد بازی گوگل احتمالاً برای گوشی هوشمند پیکسل ۶a دردسترس قرار خواهد گرفت. این محصول به‌طورپیش‌فرض با اندروید ۱۲ عرضه شده است؛ اما قابلیت داشبورد بازی با به‌روزرسانی اندروید ۱۳ به آن اضافه خواهد شد.

بااین‌حال، هنوز دقیقاً مشخص نیست که آیا داشبورد بازی روی سایر گوشی‌های اندروید غیرپیکسلی که اندروید ۱۳ را اجرا می‌کنند، نیز ارائه خواهد شد یا خیر. درحال‌حاضر، بررسی کد‌های نسخه‌ی بعدی اندروید این موضوع را تأیید می‌کند که قابلیت یادشده برای دارندگان یکی از بهترین گوشی‌های ارزان‌قیمت گوگل دردسترس قرار خواهد گرفت.

داشبورد بازی گوگل امکان دسترسی سریع به تنظیمات عملکرد دستگاه، پخش زنده‌ی بازی ازطریق یوتیوب، مشاهده‌ی دستاورد‌ها در بخش بازی‌های Play و غیرفعال‌کردن اعلان‌ها را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. انتشار این قابلیت برای گوشی‌های هوشمند غیرپیکسل فعلاً درحد حدس‌وگمان است؛ اما سرنخ‌های اخیر از اضافه‌شدن آن به خدمات گوگل‌پلی در آینده اشاره می‌کند که می‌تواند نشانه‌ای برای اضافه‌شدن آن به سایر دستگاه‌های اندرویدی باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: