کد خبر: ۳۸۱۸۶۲
۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
0
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از افزایش قیمت خودرو‌های پژو و رانا و کاهش قیمت خودرو‌های تیبا، سمند و کوییک در ۲۴ ساعت گذشته است.
نوسانات قیمتی در بازار خودرو بالا گرفت
بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت خودرو‌های پژو در ۲۴ ساعت گذشته است به طوری که پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ از ۶۲۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۲۸ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۵ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۵۹۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ نیز از ۴۰۷ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۰۹ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۳۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۹۷ میلیون تومان رسیده است.

خودرو‌های رانا نیز همسو با خودرو‌های پژو در این مدت گران شدند به طوری که رانا پلاس مدل ۱۴۰۰ از ۲۸۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۹۰ میلیون تومان رسیده است.

در این بین روند قیمت خودرو‌های سمند در ۲۴ ساعت گذشته نزولی شده است به طوری که سمند LX EF ۷ مدل ۱۳۹۹ از ۳۱۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۱۵ میلیون تومان رسیده است.

خودرو‌های تیبا نیز در این مدت کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که تیبا ۲ مدل ۱۴۰۱ از ۲۰۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۷ میلیون تومان رسیده است.

خودرو‌های کوییک نیز در این مدت ارزان شدند به طوری که کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۲۰۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: