حسین زاده قشمی رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت در این بازدید از نزدیک در جریان روند برنامه فعالیتها و نحوه اطلاع رسانی و ارتباطی روابط عمومی شرکت ملی
مس قرار گرفت.
وی با اشاره به ایجاد هم افزایی در میان روابط عمومیهای فعال در حوزه صنعت و معدن گفت: مسئولیتهای اجتماعی یکی از مقولههای حائز اهمیت است. اما طراحی الگوها و مدلهای جدید برای انجام فعالیتهای بیشتر و خلاقانه بسیار لازم و ضروری است.
رئیس مرکز ارتباطات وزارت صمت در ادامه گفت: برای ایجاد و تحقق روشی خلاقانه در ایفای مسئولیتهای اجتماعی، لازم است تا از نهادها و سازمانهایی که در این زمینه فعالیت کرده اند دعوت کنیم تا مدلها و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.
وی بیان کرد: در مجموع با مطرح شدن مدلهای مختلف، میتوان نظر به اهمیت موضوع و تواناییهای هر بخش و امور مدلی را برای انجام برنامههای رسانهای و ارتباطی در بخش معدن و حوزه مسئولیت اجتماعی در نظر گرفت.
در جریان این بازدید محمد قراخانلو مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مس که با همراهی مسؤلان واحدهای این مدیریت همراه بود در خصوص فعالیتهای رسانه ای، نشریات و اقداماتی که در راستای پیاده سازی روابط عمومی الکترونیک در سطح شرکت مس و مجتمعها صورت گرفته است، توضیحاتی را ارائه کردند.