کد خبر: ۳۸۱۹۲۹
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
0
سخنگوی جنبش حماس گفت: ملت فلسطین با هر روش و ابزار در دسترس با توسعه‌طلبی‌های رژیم صهیونیستی مقابله خواهد کرد.
حماس: ملت فلسطین با توسعه طلبی‌های رژیم صهیونیستی مقابله می‌کند
«حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، طرح رژیم اشغالگر برای توسعه شهرک‌های صهیونیست نشین در مناطق «یعبد و عانین» در استان جنین ادامه تجاوزگری‌های این رژیم در زمین‌های فلسطینیان است و ملت فلسطین با هر روش و ابزار در دسترس با توسعه طلبی‌های این رژیم مقابله خواهد کرد.

حازم قاسم تاکید کرد: اقدام رژیم اشغالگر در مصادره حدود هشتاد و هفت دونم (هر دونم حدود هزار متر مربع) از اراضی فلسطینی‌ها و تصویب طرح جدید این رژیم برای احداث شهرک‌های جدید صهیونیستی در دو شهرک یعبد و عانین در استان جنین به منزله تجاوز جدید است که با هدف تصرف هرچه بیشتر زمین‌های شهروندان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن انجام می‌شود که با دیوار نژادپرستانه حائل محاصره شده است.

سخنگوی جنبش حماس در این بیانیه افزود: ما در جنبش حماس بار دیگر تاکید می‌کنیم این سیاست توسعه شهرک‌سازی که از جانب رژیم اشغالگر اعمال می‌شود، جنایاتی است که تمام اصول و کنوانسیون‌های بین المللی را نقض می‌کند و در عین حال به وجود رژیم اشغالگر در سرزمین‌های تاریخی ما مشروعیت نمی‌دهد. ملت ما با ادامه پایبندی به سرزمین و حقوق خود با هر ابزاری با نقشه‌ها و طرح‌های رژیم صهیونیستی مقابله خواهد کرد تا آن را از سرزمین و اماکن مقدسمان دور کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: