کد خبر: ۳۸۲۰۳۹
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
0
شنیده‌ها حاکی از آن است اپل واچ سری ۸ از طراحی جدید بهره نخواهد برد و درواقع با ظاهری شبیه نسل قبل آن روانه‌ی بازار خواهد شد.
برخلاف انتظار، ظاهراً اپل واچ سری ۸ از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسل قبل نخواهد داشت
به‌گفته‌ی یکی از افشاگران خبر‌های فناوری، اپل سری ۸ ساعت‌های هوشمند خود را با طراحی جدید عرضه نخواهد کرد. ظاهراً این افشاگر با نام کاربری ShrimpApplePro در توییتر، به اطلاعات نهایی اپل واچ سری ۸ دست یافته است. وی می‌گوید نسل بعدی ساعت‌های هوشمند غول فناوری مستقر در کوپرتینو از نظر ظاهری نسبت به نسل ۷ آن بدون تغییر باقی خواهد ماند و جنس بدنه‌ی آن‌ها از آلومینیوم و فولاد ضدزنگ خواهد بود. این افشاگر همچنین مدعی شده که مدل بعدی اپل واچ در ابعاد ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری به‌فروش خواهد رسید.

به‌نظر می‌رسد مدل آلومینیومی اپل واچ سری ۸ در سه‌رنگ موسوم به Midnight، Starlight و قرمز عرضه خواهد شد. مدل استیل این محصول نیز در رنگ گرافیتی و نقره‌ای دردسترس قرار خواهد گرفت و ظاهراًُ خبری از مدل آبی و سبز نخواهد بود.

نسخه‌ی استاندارد اپل واچ سری ۸ با بدنه‌ی تیتانیومی عرضه نخواهد شد. این موضوع نشان می‌دهد احتمالاً فقط مدل پرو، بدنه‌ای ازجنس تیتانیوم خواهد داشت و در گزینه‌های رنگی متفاوت روانه‌ی بازار خواهد شد.

همچنین به‌نظر می‌رسد سری ۸ اپل واچ از ماه آگوست وارد مرحله‌ی تولید انبوه می‌شوند و بنابراین احتمال معرفی این محصول در ماه سپتامبر وجود دارد. بااین‌حال امکان دارد این گزارش درحد پیش‌بینی و گمانه‌زنی باشد.

اپل تمایل دارد طراحی محصولات خود را تا چند نسل حفظ کند، بنابراین بازطراحی اپل واچ ۲۰۲۲ پس از اعمال تغییرات در مدل ۲۰۲۱، بعید به‌نظر می‌رسد. سال گذشته نیز شایعاتی درمورد استفاده از طراحی کاملاً جدید در اپل واج مطرح شده بود، اما درنهایت مشاهده کردیم که سری ۷ این محصول با تغییرات جزئی در ظاهر، عرضه شد.

اکنون به‌نظر می‌رسد اپل واج پرو احتمالاً، تنها نسخه‌ی بازطراحی‌شده‌ی نسل بعدی ساعت‌های هوشمند اپل خواهد بود که شاید ازنظر ظاهری تفاوت‌هایی نسبت به مدل‌های استاندارد داشته باشد. شایعات حاکی از آن است این محصول از جنس مواد مستحکمی مثل تیتانیوم ساخته خواهد شد، بنابراین حذف گزینه‌ی تیتانیومی مدل استاندارد آن، محتمل به‌نظر می‌رسد.

انتظار می‌رود اپل سری آیفون ۱۴ و اپل واچ سری ۸ را در جریان رویداد ماه سپتامبر خود معرفی کند. با نزدیک‌تر شدن به تاریخ برگزاری این مراسم، انتظار داریم جزئیاتی بیشتری درمورد محصولات بعدی این شرکت دردسترس قرار گیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: