کد خبر: ۳۸۲۰۴۵
۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰
0
اوپو رسماً تاریخ رونمایی Oppo Watch ۳ را که اولین ساعت هوشمند مجهز به تراشه‌ی Snapdragon W۵ Gen ۱ است، اعلام کرد.
تاریخ رونمایی اوپو واچ ۳ اعلام و تصاویر واقعی این ساعت هوشمند فاش شد
کوالکام ماه گذشته‌ی میلادی تراشه‌ی Snapdragon W۵ Gen ۱ را برای گجت‌های پوشیدنی معرفی کرد و زمان زیادی نگذشته بود که برند چینی اوپو اعلام کرد ساعت‌های سری Oppo Watch ۳ با این تراشه روانه‌ی بازار می‌شود. آن‌طور که گیزموچاینا می‌نویسد، اوپو رسماً اعلام کرده است که ساعت‌های جدیدش را روز ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) معرفی می‌کند.

در رویداد رونمایی ساعت اوپو واچ ۳ شاهد معرفی دوربین هوشمند Zhimei Life نیز خواهیم بود.

ایوان بلس، افشاگر خوش‌سابقه، رندر‌ها و تصاویر واقعی اوپو واچ ۳ را که در این مقاله قابل مشاهده هستند فاش کرده است. همان‌طورکه در تصاویر می‌بینید اوپو واچ ۳ صفحه‌نمایشی با لبه‌ی خمیده دارد. شایعه‌ها می‌گویند این ساعت از صفحه‌نمایش ۱٫۹۱ اینچ AMOLED با فناوری LTPO استفاده می‌کند.

به نظر می‌رسد اوپو واچ ۳ بدنه‌ای متالیک دارد و همچون ساعت‌های هوشمند اپل، در کناره‌ی خود از دکمه‌ای چرخان استفاده می‌کند. بدنه‌ی اوپو واچ ۳ در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و بند‌های ساعت در رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای عرضه می‌شود.

گفته می‌شود ساعت هوشمند اوپو افزون‌بر پردازنده‌ی جدید کوالکام از پردازنده‌ی دیگری به نام Apollo ۴ Plus نیز استفاده می‌کند. درحال‌حاضر به ظرفیت باتری اوپو واچ ۳ اشاره نشده است، بااین‌حال گفته می‌شود این ساعت بین ۵ تا ۱۵ روز بسته به نوع استفاده شارژدهی می‌کند.

شایعه‌های تأییدنشده، شماره‌مدل‌های OWW۲۱۱ و OWW۲۱۲ و OWW۲۱۳ را به ساعت‌های سری اوپو واچ ۳ مرتبط دانسته‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: