کد خبر: ۳۸۲۰۷۴
۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
0
با توجه به ادامه افزایش قیمت گاز، متوسط صورت‌حساب انرژی در انگلیس از ابتدای سال آینده میلادی حدود ۴۰۰۰ پوند معادل ۴۸۰۰ دلار در سال خواهد بود.
افزایش هزینه انرژی در انگلیس از ابتدای سال آینده میلادی
ادامه روند افزایش قیمت گاز متوسط صورت‌حساب انرژی در انگلیس را از ابتدای سال آینده میلادی به حدود ۴۰۰۰ پوند در سال می‌رساند.

شرکت‌های انرژی هشدار داده‌اند سقف قیمتی که دولت برای صورت‌حساب انرژی برای بیش‌از ۲۰ میلیون خانواده انگلیسی در نظر گرفته بیشتر از حد انتظار افزایش خواهد یافت.

سقف قیمت انرژی در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی برای خانواده‌های متوسط انگلیسی احتمالاً ۳۴۸۸ پوند در سال خواهد بود. صورت‌حساب انرژی درحال‌حاضر به ۱۹۷۱ پوند رسیده که خود یک رکورد جدید است.

شرکت مشاوره انرژی آکسیلیون اعلام کرد قیمت انرژی از ابتدای سال آینده میلادی ۵۰۰ پوند دیگر بالا رفته و به ۳۹۹۴ پوند می‌رسد.

این در حالی است که تحلیلگران شرکت تحقیقاتی اینوستک پیش‌بینی می‌کنند سقف قیمت انرژی در ابتدای پاییز به ۳۵۲۳ پوند می‌رسد و بعد در ابتدای سال آینده میلادی تا رکورد ۴۲۱۰ پوند افزایش می‌یابد.

قیمت گاز در اروپا پس‌از این‌که شرکت گازپروم روسیه اعلام کرد نمی‌تواند توربینی را که برای راه انداختن یکی از اصلی‌ترین خط لوله‌های گاز به اروپا لازم است تحویل بگیرد، افزایش یافت.

گازپروم مقصر کاهش جریان گاز به آلمان از خط لوله نورد استریم ۱ را مشکلات فنی می‌داند. توربین موردنظر در کانادا تعمیر شده، اما هنوز هم در آلمان سرگردان بوده و به روسیه تحویل داده نشده‌است. خط لوله‌ای نورد استریم ۱ درحال‌حاضر فقط با یک‌پنجم ظرفیت خود فعالیت می‌کند.

گزارش بانک مرکزی انگلیس در روز یکشنبه بر نگرانی خانواده‌های انگلیسی افزوده‌است. این بانک انتظار دارد شاخص تورم در انگلیس در ماه اکتبر به ۱۳.۳ درصد برسد. مسئول حدود نیمی از این تورم افزایش قیمت انرژی است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: