کد خبر: ۳۸۲۱۸۲
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
0
وان پلاس ایس پرو، مدل ری‌برند‌شده‌ی وان پلاس ۱۰T، با پردازنده‌ی Snapdragon ۸+ Gen ۱ و دوربین سه‌گانه و رابط کاربری ColorOS برای بازار چین معرفی شد.
وان پلاس ایس پرو معرفی شد؛ مدل ری‌برند‌شده گوشی ۱۰T با رابط کاربری ColorOS
وان پلاس سرانجام گوشی ایس پرو را برای بازار چین معرفی کرد. همان‌طورکه انتظار داشتیم، گوشی ایس پرو عملاً مدل ری‌برند‌شده‌ی وان پلاس ۱۰T است. شباهت‌های بین دو گوشی از طراحی ظاهری و سخت‌افزار فراتر می‌رود و به رنگ‌بندی نیز می‌رسد. وان پلاس ایس پرو همچون وان پلاس ۱۰ تی در رنگ‌های مشکی و سبز دردسترس قرار می‌گیرد.

وان پلاس قصد دارد گوشی OnePlus Ace Pro را با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دردسترس قرار دهد. این شرکت گوشی ۱۰T را افزون‌بر این کانفیگ‌ها در کانفیگ ارزان‌تری با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز عرضه می‌کند.

دیگر تفاوت بین وان پلاس ایس پرو با وان پلاس ۱۰T این است که گوشی اول از رابط کاربری ColorOS ۱۲.۱ برپایه‌ی اندروید ۱۲ استفاده می‌کند، اما مدل ۱۰T مجهز به رابط کاربری OxygenOS ۱۲.۱ است. وان پلاس ایس پرو با شارژر ۱۶۰ وات SuperVOOC که به همراه گوشی ارائه می‌شود، از فناوری شارژ ۱۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. گوشی جدید وانپلاس دارای باتری ۴٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

به گزارش GSMArena، در گوشی وان پلاس ایس پرو از پردازنده‌ی پرچم‌دار Snapdragon ۸+ Gen ۱ استفاده شده است. این گوشی در پنل پشتی دوربین سه‌گانه با حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارد و از دوربین هشت مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو میزبانی می‌کند.

کانفیگ پایه‌ی وان پلاس ایس پرو با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳٬۴۹۹ یوان (تقریباً ۵۲۰ دلار) قیمت دارد و کانفیگ دیگر با ۱۶ گیگابایت رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی مشابه با قیمت ۳٬۷۹۹ یوان (تقریباً ۵۶۰ دلار) دردسترس قرار می‌گیرد. سومین کانفیگ با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی برچسب قیمت ۴٬۲۹۹ یوان (تقریباً ۶۳۰ دلار) را یدک می‌کشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: