کد خبر: ۳۸۲۲۳۷
۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
0
قیمت طلا دیروز به بالاترین حد در پنج هفته گذشته رسید.
واکنش مثبت بازار‌ها به آمار‌های اقتصادی آمریکا
آمار تورم آمریکا همانطور که بسیاری انتظار داشتند در حال عقب نشینی است. سوال اینجاست که طلا چه واکنشی به این روند نشان خواهد داد. قیمت طلا در روز چهارشنبه به بالاترین حد در پنج هفته گذشته رسید، زیرا شاخص دلار به پایین‌ترین سطح یک ماهه ۱۰۴.۵۱ رسید. قرارداد آتی طلا در کامکس نیویورک در ماه دسامبر به ۱۸۱۳.۷۰ دلار رسید که ۱.۴۰ دلار افزایش یافت.

پس از گزارش وزارت کار مبنی بر افزایش ۸.۵ درصدی شاخص قیمت مصرف کننده در طول سال منتهی به جولای در مقابل رشد سالانه ۹.۱ درصدی در ژوئن که بیشترین میزان در ۴۱ سال گذشته را به ثبت رساند، دلار سقوط کرد.

صعود بیت کوین
تورم آمریکا در ماه گذشته کاهش یافت و این انگاره عمومی را تقویت کرد که بدترین افزایش شاخص مصرف کننده آمریکا پشت سر گذاشته شده است.

بیت کوین ۲ درصد و اتریوم ۷ درصد دقایقی پس از انتشار این گزارش جهش کردند، این نشانگر واکنش مثبت بازار‌ها به انتشار این آمار بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: