April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۲۲۷۷
۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
0
یکی از رهبران جنبش حماس با اشاره به مجاهدت‌های شهید النابلسی، خون شهدای فلسطینی را عامل و مشوقی برای ادامه مقاومت خواند.
حماس: خون شهدای فلسطینی مشوقی برای ادامه راه مقاومت است
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، محمود الزهار از رهبران برجسته جنبش حماس در تماس تلفنی با خانواده شهید ابراهیم النابلسی گفت: خون شهدای فلسطینی هرگز پایمال نخواهد شد و عامل و مشوقی برای ادامه مقاومت باقی خواهد ماند.

محمود الزهار تاکید کرد خون شهدای فلسطینی مشوقی برای مقاومت شجاعانه در برابر رژیم اشغالگر و اقدامات تروریستی آن باقی خواهد ماند.

الزهار در این تماس تلفنی از رشادت و مجاهدت النابلسی ستایش و تجلیل کرد و به پدر و مادر این شهید قهرمان و دلیر و صبر وشکیبایی آنان درود فرستاد.

محمود الزهار در ادامه با تاکید بر اینکه مقاومت گزینه ملت فلسطین برای دفاع از اماکن مقدس و شکست رژیم اشغالگر غاصب در سرزمین و محافظت از مردم است، خاطر نشان کرد وصیت شهید النابلسی مبنی بر اینکه مقاومت نباید سلاح خود را به زمین بگذارد و دست از مبارزه بکشد تا نابودی رژیم اشغالگر و آزاد سازی سراسر اراضی اشغالی فلسطین محقق خواهد شد.

الزهارهمچنین از رشادت و فداکاری‌های النابلسی و یاران قهرمانش در نابلس و در همه شهر‌ها و سرزمین‌های فلسطین تجلیل کرد.

نظامیان اشغالگر صبح روز دوشنبه پس از حمله به خانه‌ای در بخش قدیمی شهر نابلس دو تن از رزمندگان مقاومت به نام‌های ابراهیم النابلسی و اسلام صبوح را به شهادت رساندند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: