سر خط خبر ها
مدیرعامل بیمه رازی در جلسه هم اندیشی با مدیران استانی مطرح کرد؛
کد خبر: ۳۸۲۴۳۱
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
0
مدیرعامل بیمه رازی درک نیاز مشتریان را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیمه گذاران به دنبال افزایش سرعت در صدور و ارائه خدمات بر بستر فناوری هستند و بیمه رازی باید در سال ۱۴۰۱ با تسهیل گری در ارائه خدمات و بهبود روش‌ها پاسخ مناسبی به نیاز مشتریان ارائه کند.
پاسخ به نیاز بیمه گذار هدف اصلی بیمه رازی
دکتر علی جباری در جلسه هم اندیشی با مدیران استانی بیمه رازی که به صورت برخط و با حضور معاونان و مدیران ارشد شرکت بیمه رازی برگزار شد، گفت: بیمه گذاران در شرایط فعلی و با توجه به سبک زندگی امروزی به دنبال دریافت خدمات با کیفیت در مدت زمان کوتاه هستند.

مدیرعامل بیمه رازی تصریح کرد: با توجه به تفکر حاکم بر جامعه در زمینه دریافت خدمات، شرکت بیمه رازی باید برنامه ریزی و اهداف خود را با توجه به نیاز مشتری مبنی بر صدور و پرداخت خسارت در اندک زمان ممکن طراحی و اجرایی کند.

او با تاکید بر اینکه بیمه گذار به دنبال افزایش سرعت در صدور و پرداخت خسارت است، خاطرنشان کرد: بیمه رازی باید تسهیل گری در صدور بیمه نامه و پرداخت خسارت را در دستور کار خود قرار دهد و این مهم اولویت اصلی شرکت بیمه رازی در سال ۱۴۰۱ است. وی تصریح کرد:در کنار این مهم باید نیاز و خواسته‌های مشتریان احساس و رفع شود، زیرا در حال حاضر بسیاری از مشتریان تنها نسبت به بیمه شخص ثالث آگاهی دارند.

دکتر جباری افزود: بازنگری فرآیند‌ها با نگاه به فناوری‌های نوین و هوشمندسازی باید در دستور کار شرکت باشد، زیرا با حرکت به سمت بهبود روش‌ها می‌توان بازار را از آن خود کرد و بسیاری از مشکلات موجود در صنعت بیمه را رفع کرد.

او با اشاره به اینکه تمام بخش‌های شرکت بیمه رازی همچون نمایندگان، کارگزاران و شعب، عضوی از این خانواده بزرگ هستند، بیان کرد: برگزاری جلسات متعدد با هر کدام از اعضای این خانواده در پیشبرد اهداف کلان و خرد شرکت تاثیرگذار است که در موارد فنی اطلاع رسانی و پاسخگویی به بخش‌ها و افراد مختلف منجر به رفع ابهام برای بیمه گذاران خواهد شد و این مهم در نهایت منجر به بهبود کار و کیفیت خواهد شد.

مدیرعامل بیمه رازی ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به بیمه گذاران را مهمترین وظیفه این شرکت دانست و تاکید کرد: برای بهبود ارتباط و تعامل با بیمه گذاران سه مولفه بسیار تاثیرگذار وجود دارد که از این موارد می‌توان به تخصص و تجربه نیروی انسانی در پاسخگویی، ارائه خدمات باکیفیت در قالب قرارداد همکاری و پاسخگویی به لحظه اشاره کرد.

جباری گفت: در صنعت فعلی بیمه کشور، رقابت و حضور بسیار سخت است و در تمام مراحل باید با تاکید بر احساس مسئولیت روند نوین و به‌روزی طراحی و اجرایی کرد.

مدیرعامل بیمه رازی ادامه داد: فروش و صدور بیمه نامه بسیار مهم است، اما نگهداشت، ایجاد رضایت و تمدید بیمه نامه در پایان دوره بسیار مهم‌تر از صدور بیمه نامه اولیه است.

او افزود: وظیفه تمام بخش‌های شرکت بیمه رازی تدبیر در نگهداشت و ایجاد رضایت در بیمه گذاران شرکت است این موارد در حالی مطرح می‌شود که در تمدید بیمه نامه مواردی همچون کنترل و کاهش ضریب و نسبت خسارت، وصول مطالبات، توانمندسازی شبکه نمایندگی و کارگزاران، استفاده از فناوری‌های نوین در زمینه بازاریابی و فروش نقش قابل توجهی دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: