کد خبر: ۳۸۲۴۴۲
۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳
0
بانک رفاه کارگران در گروه بانک ها و موسسه های اعتباری در شاخص "پاسخ گویی به مشتریان در کم ترین زمان" رتبه برتر را کسب کرد.
بانک رفاه کارگران در پاسخ گویی به مشتریان، بانک برتر شد
بر اساس گزارش سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، در بررسی عملکرد چهار ماهه اول سال جاری بانک‌ها و موسسه‌های مالی (فروردین تا تیرماه)، بانک رفاه کارگران بانک برتر کشور در شاخص "سریع‌ترین زمان پاسخ گویی به سوالات و درخواست‌های مردمی" بوده است.

بر اساس این گزارش، زمان‌بندی پاسخ گویی به سوالات و درخواست‌های مردمی، طبق قانون نباید بیشتر از ۱۰ روز باشد و بر این اساس بانک رفاه کارگران با میانگین دو روز، سریع‌ترین بانک کشور در رسیدگی به درخواست‌های مردمی بوده است.

در گزارش این سامانه، پس از بانک رفاه کارگران، بانک‌های تجارت و مسکن در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

شایان ذکر است، در سال گذشته نیز بانک رفاه کارگران موفق شد با میانگین ۹ روز، برترین بانک کشور در شاخص" پاسخ گویی به مشتریان در سریع‌ترین زمان" شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: