April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۲۴۹۷
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
0
رییس شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی نمایندگان صنعت بیمه، اظهار کرد: ارتباط سازمان یافته‌ای ما بین پژوهشکده بیمه و شبکه فروش وجود ندارد و پژوهشکده باید این ارتباط را ایجادو تقویت کند.
استمرار در جلسات پژوهشکده بیمه و شبکه فروش به نفع صنعت بیمه است
حسین طاهری" گفت: نمایندگان هر شرکت بیمه‌ای کانون یا انجمن صنفی دارند، اما متاسفانه برخی از شرکت‌های بیمه‌ای هنوز تشکل صنفی درحوزه نمایندگان خود ندارند.

وی، افزود: شرکت‌های بیمه ایران، البرز، آسیا و دانا که سهم بیشتری از بازار بیمه کشور دارند، کانون سراسری نمایندگان هم دارند که معمولا با شرکت‌های خود در تعامل هستند.

رییس شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی نمایندگان صنعت بیمه، تصریح کرد: جامعه نمایندگان مسائلی را که به حوزه کلان صنعت بیمه برمی گردد از طریق شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی نمایندگان صنعت بیمه پیگیری می‌کنند.

طاهری، اذعان داشت که شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی نمایندگان صنعت بیمه با بیمه مرکزی جلساتی برگزار می‌کند.

وی، درخصوص تعامل نمایندگان با سندیکای بیمه گران، توضیح داد: چندین بار با دبیرکل سندیکای بیمه گران جلساتی برگزار شده وانتظارات شبکه فروش به دبیر کل سندیکای بیمه گران هم منتقل شده و یک شورای مشورتی شبکه فروش هم درسندیکا فعال است.

رییس شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی نمایندگان صنعت بیمه، گفت:، اما آنچه مشخص است هنوز این ارتباطات راضی کننده نیست و آنچنان که بایدجدی گرفته نمی‌شود.

طاهری، درپاسخ به اینکه آیا نمایندگان جلسه‌ای با رییس جدید پژوهشکده بیمه داشته اند، گفت:هنوز جلس‌های با رئیس جدید پژوهشکده برگزار نشده هرچند که سال گذشته از تشکل‌ها دعوت شد، اما این جلسات استمرار و نظم ندارد.

وی، معتقد است که جلسات باید منظم و تعریف شده باشد، زیرا شبکه فروش بزرگترین سهم از تولید را دارد و به دلیل اینکه با کف بازار در تماس بوده می‌تواند بسیاری از مشکلات صنعت را که واقعی است، منتقل کند.

رییس شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی نمایندگان صنعت بیمه، افزود: اگر قرار است که تصمیماتی که پژوهشکده می‌گیرد راهگشا باشد قطعا باید با شبکه فروش در تعامل باشد، زیرا برخی از طرح‌ها از خارج کشور اقتباس می‌شود و باید بومی سازی شود.

وی، با بیان اینکه تعامل پژوهشکده و شبکه به فروش به نفع پژوهشکده هم خواهد بود، افزود: تمامی فعالیت‌های پژوهشکده بیمه در راستای این است که بازخورد کار خود را در عمل ببیند و اگر به نتیجه نرسد، فایده‌ای ندارد و در این سال‌ها تحقیقات و پیگیری‌های بسیاری شده که عملا نتیجه ملموسی نداشته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: