April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۲۵۱۳
۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
0
بانک پارسیان در راستای توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای رفاه و امنیت اقتصادی همه اقشار جامعه و عمل به وظیفه مسئولیت‌های اجتماعی خود و در جهت توانمندسازی نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) تا نیمه اول تیرماه سال جاری، با تحقق ۱۱ درصدی برنامه ابلاغی بند ب تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱، بالاترین درصد عملکرد را در بین بانک‌ها از آن خود کرد.
حمایت از نیازمندان، اشتغال و ازدواج جوانان از مهم‌ترین سیاست‌های بانک پارسیان
بر اساس مصوبه بودجه ۱۴۰۱، مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد ریال پرداخت تسهیلات برای بانک پیش بینی شده است که تا نیمه اول تیرماه، بانک پارسیان با پرداخت ۲۷۴ میلیارد ریال در قالب ۳۰۸ پرونده، موجبات اشتغالزایی ۳۵۴ نفر را فراهم کرده است.
گفتنی است؛ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ کشور بر حمایت از افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و عمل به تکالیف قانونی و باهدف کمک به رونق اشتغال و توانمندسازی اقشار کمتر برخوردار تأکید دارد.
همچنین بانک پارسیان همگام باسیاست‌های دولت در اجرای بند الف تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و ماده ۱۰ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تا نیمه اول تیرماه سال جاری، ۱۶۲۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند آوری به مبلغ ۶۱۰ میلیارد ریال به مشمولان این طرح پرداخت کرده است.
شایان ذکر است؛ این بانک همگام با برنامه‌های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، تا نیمه اول تیرماه سال جاری با پرداخت ۳، ۰۵۷ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، تعداد ۲ هزار و ۳۰۵ نفر را به خانه بخت فرستاد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: