کد خبر: ۳۸۲۵۳۷
۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
0
بررسی وضعیت صورت‌های مالی ۲۳ شرکت بیمه‌ای فعال در صنعت بیمه نشان می‌دهد که شرکت‌های بیمه دانا، پارسیان و دی بیشترین سود خالص هر سهم را درسه ماهه نخست سالجاری کسب کرده اند.
سه شرکت بیمه‌ای بیشترین سود خالص هر سهم سه ماهه را از آن خود کردند
در سه ماهه نخست سال جاری، شرکت‌های بیمه دانا، پارسیان و دی به ترتیب ۳۸۸، ۳۹۹ و ۲۷۷ ریال سود خالص هرسهم داشته اند.

اما سرمایه گذاری در بازار سرمایه تا چه میزان بر عملکرد شرکت‌های بیمه‌ای تاثیر داشته است؟

"هادی شعبانی"، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نوویرا اظهارکرده که بخش مهمی از درآمد‌های شرکت‌های بیمه‌ای از محل سرمایه گذاری است.

وی، افزود:تمامی شرکت‌های بیمه‌ای به دلیل اهمیت نقد شوندگی بازار سهام و همچنین استفاده از فرصت‌های این بازار، تیم سرمایه گذاری دارند و این بازار را به عنوان فرصت سود، بسیار دقیق رصد می‌کنند.

شعبانی، خاطرنشان کرد که شرکت‌های بیمه‌ای در سال ۹۹ به دلیل اینکه شرایط بازار خوب بوده توانسته اند سود‌های خوبی را شناسایی کنند، اما سالجاری که شرایط بازار به حالت گذشته بازگشته، کاهش ارزش پرتفوی و نبود فرصت‌های کافی برای شناسایی سود باعث شده که سود برخی از شرکت‌های بیمه‌ای هم از این محل کاهش یابد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: