مرحله دوم افزایش سرمایه شرکت فولاد خوزستان؛
کد خبر: ۳۸۲۶۵۹
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
0
در مجمع آبان سال گذشته شرکت فولاد خوزستان، افزایش سرمایه دو مرحله‌ای به ارزش ۱۲ هزار میلیارد تومان تصویب شد. دیروز، در اطلاعیه‌ای موعد جلسه هیئت مدیره برای مرحله دوم افزایش سرمایه این شرکت از ۱۲ هزار میلیارد تومان به ۱۹ هزار میلیارد تومان اعلام شد.
افزایش سرمایه ۷ هزار میلیارد تومانی فولاد خوزستان
سه شنبه ۲۵ مرداد ماه اطلاعیه افزایش سرمایه شرکت فولاد خوزستان در سامانه کدال منتشر شد. ۱۹ مرداد ماه امسال فولاد خوزستان توانست مجوز افزایش سرمایه ۷ هزار میلیارد تومانی را از سازمان بورس دریافت کند. این مجوز تا ۶۰ روز مهلت اجرایی شدن داشت و با توجه به مستندات و مدارک این شرکت و مصوبه جلسه مجمع عمومی ۱۶ آبان ۱۴۰۰ به ثبت رسید. در جلسه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ افزایش سرمایه دو مرحله‌ای این شرکت مصوب شد که در مرحله اول سرمایه این شرکت از ۵ هزار میلیارد تومان به ۱۲ هزار میلیارد تومان افزایش یافت و قرار است تا در جلسه هیئت مدیره در ۵ شریور پیش رو مرحله دوم این افزایش سرمایه انجام شود. با انجام این مرحله سرمایه فولاد خوزستان ۵۸ درصد افزایش می‌یابد که در مجموع دو مرحله فولاد خوزستان ۲۸۰ درصد افزایش سرمایه را از محل سود انباشته به ثبت رسانده است.

تغییرات سرمایه شرکت فولاد خوزستان
فولاد خوزسـتان اولین مجتمع تولید آهن و فولاد کشـور به روش احیاء مستقیم و کوره قوس الکتریکی است که در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۶۶ در اداره ثبت تهران به ثبت رسیده و در ۱۲ فروردین سال ۱۳۶۸ افتتاح شده است. نام این شرکت در تاریخ ۶ تیرماه ۱۳۷۱ به صنایع فولاد اهواز و سپس در تاریخ دوم آذر ۱۳۷۴ به شرکت فولاد خوزستان تغییر یافته است. از شروع به کار این شرکت تا قبل از مجمع آبان سال گذشته ۵ بار افزایش سرمایه برای این شرکت به ثبت رسیده است که در این میان ۲ مورد تنها از محل سود انباشته و دو مورد دیگر نیز به صورت ترکیب سود انباشته با آورده نقدی، مطالبات و اندوخته این شرکت انجام شده است. افزایش سرمایه دو مرحله‌ای مصوب در آبان ۱۴۰۰ نیز از محل سود انباشته به تصویب رسید که در تاریخ ۵ شهریور امسال مرحله دوم آن انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: