کد خبر: ۳۸۲۷۲۰
۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
0
بیمه بدنه از بیمه‌نامه‌های اختیاری اتومبیل به حساب می‌آید، اما پوشش‌های آن به اندازه‌ای لازم و ضروری‌ست که نمی‌توان از تهیه‌ی آن چشم‌پوشی کرد.
صفر تا صد بیمه بدنه سرمد +ویدئو
بیمه بدنه اگرچه از بیمه‌نامه‌های اختیاری اتومبیل به حساب می‌آید، اما پوشش‌های آن به اندازه‌ای لازم و ضروری‌ست که نمی‌توان از تهیه‌ی آن چشم‌پوشی کرد. یکی از بیمه‌گر‌های مطمئنی که می‌توانید از آن بیمه‌نامه‌ی بدنه تهیه کنید، شرکت بیمه سرمد است که پوشش‌های بیمه‌ای مختلفی را به بیمه‌گذارانش ارائه می‌دهد.

 
با در نظر گرفتن قیمت خودرو و قطعات آن و همچنین ریسک‌های مختلفی که اتومبیل شما را تهدید می‌کند، بیمه بدنه یکی از گزینه‌هایی‌ست که برای تهیه‌ی بیمه‌نامه می‌توانید به آن فکر کنید. به همین دلیل امروز در بلاگ بیمه‌شو از پوشش بیمه بدنه سرمد و مزایا و جزئیات آن می‌گوییم تا در تصمیم‌گیری و مقایسه همراه شما باشیم.
معرفی شرکت بیمه سرمد

شرکت بیمه سرمد از شرکت‌های شناخته‌شده‌ی صنعت بیمه ایران است که با وجود سابقه‌ی نه‌چندان طولانی خود، توانسته اعتماد بیمه‌گذارانش را به خود جلب کند. شرکت بیمه سرمد اولین بیمه‌گری‌ست که با پشتوانه‌ی مالی دو بانک مختلف یعنی بانک صادرات و بانک شهر فعالیتش را زیرنظر بیمه مرکزی و از سال ۱۳۹۲ آغاز کند. از بیمه‌نامه‌های اشخاص تا بیمه‌نامه‌های اموال و مسئولیت، همه و همه از خدمات بیمه سرمد است که با سطح توانگری یک (بهترین سطح توانگری) همراه بیمه‌گذارانش است. غیر از صدور بیمه‌های بازرگانی، بیمه سرمد مجوز فعالیت در زمینه‌ی قبول یا واگذاری بیمه‌های اتکایی را هم از بیمه مرکزی دریافت کرده است؛ بنابراین با در نظر گرفتن سابقه و خدمات شرکت بیمه سرمد، پوشش بیمه‌ی بدنه این بیمه‌گر را با هم بررسی می‌کنیم.

موضوع بیمه‌نامه‌ی بدنه‌ی سرمد، جبران خسارات وارده به وسیله‌ی نقلیه‌ی بیمه‌شده است. پوشش‌های آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، حوادث و سرقت کلی به‌عنوان پوشش‌های اصلی در بیمه‌نامه ارائه می‌شوند تا در صورت وقوع خسارت در اثر این حوادث، وسیله‌ی آسیب‌دیده تعمیر شود و یا مبلغ خسارت به بیمه‌گذار پرداخت شود. در کنار این پوشش‌های اصلی، بیمه‌گذار می‌تواند پوشش‌های دیگری را تحت‌عنوان پوشش‌های اضافی با پرداخت حق‌بیمه‌ی بیشتر در فرم پیشنهاد بیمه‌اش قید کند.

به‌خاطر داشته باشید که تهیه‌ی بیمه بدنه برخلاف بیمه‌ی شخص ثالث اختیاری‌ست و الزام قانونی برای خرید آن وجود ندارد. اما به دلیل مزایای زیاد و ریسک سرقت و انفجار خودرو، بهتر است بیمه‌ی جامع خودرو را برای اتومبیل‌تان تهیه کنید تا خیال‌تان بابت انواع حوادث و آسیب‌ها آسوده باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: