April 2024 25 / پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۲۷۲۴
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
0
سازمان هواپیمایی کشوری از افزایش پرواز‌های ایران و پاکستان به ۱۵ پرواز هفتگی خبر داد.
افزایش پرواز‌های ایران و پاکستان به ۱۵ پرواز در هفته
میراکبر رضوی مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بر اساس مذاکرات صورت گرفته بین روسای سازمان هواپیمایی کشوری ایران و پاکستان افزایش همکاری‌های حمل ونقل هوایی دو کشور بحث و بررسی شد و توافقنانه سال‌های قبل در حوزه هوایی مورد تایید و افزایش پرواز‌های هر طرف به ۱۵ پرواز هفتگی مورد توافق قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه پرواز‌های باری بین دو کشور بدون محدودیت خواهد بود، افزود: پرواز‌های مسافری بین دو کشور از شهر‌های اسلام آباد، لاهور، کراچی و کویته پاکستان و در ایران از شهر‌های زاهدان، مشهد و فرودگاه حضرت امام (ره) انجام خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: همکاری‌های دو کشور در بخش‌های هوانوردی، فرودگاهی، آموزش، پشتیانی مورد توافق قرار گرفت و مقرر شد ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان دو طرف مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: همچنین با درخواست ویژه کشور پاکستان برای انتقال زائران شیعه پاکستان به عراق از طریق فرودگاه مشهد در ایام اربعین موافقت و مقرر شد انتقال زائران این کشور از طریق مرزی هوایی با ورود به مشهد و سپس به نجف و بالعکس انجام شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: