کد خبر: ۳۸۲۸۲۸
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
0
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن انتقاد از بی‌کیفیت بودن اتوبوس‌های داخلی گفت: ۵۰ دستگاه اتوبوس دست دوم وارد گمرک شده است که پس از ترخیص وارد چرخه حمل و نقل خواهند شد.
۵۰ دستگاه اتوبوس دست دوم وارد گمرک شد
سید مجتبی شفیعی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص زمان ورود اتوبوس‌های دست دوم به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت اظهار کرد: شهر تهران نیاز به ۷ هزار اتوبوس دارد و هم‌اکنون حدود ۲ هزار اتوبوس دارد و با توجه به اینکه هیچ راهکار کوتاه‌مدتی وجود نداشت، بنابراین تصمیم برای ورود اتوبوس‌های دست دوم گرفته شد.

وی با اشاره به اورهال کردن اتوبوس‌های پایتخت گفت: این کار با سرعت وجدّیت در حال انجام است البته این کار زمان‌بر است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص وضعیت اتوبوس‌های دست دوم تصریح کرد: این اتوبوس‌ها کم کارکرد و با استاندارد‌های لازم است که توسط بخش خصوصی و با تایید شهرداری تهران وارد می‌شوند و شهرداری نیز همانند قبل از این اتوبوس‌ها و با مشارکت بخش خصوصی بهره خواهد برد.

وی گفت: اتوبوس‌های دست دوم از کشور‌های مختلف از جمله آلمان وارد می‌شود که در مرحله اول ۵۰ دستگاه از کشور آلمان وارد گمرک شده است که فرایند‌های ترخیص آن‌ها زمان بر است و به محض اینکه ترخیص شوند، وارد چرخه حمل و نقل و عمومی خواهد شد.

شفیعی همچنین در خصوص کیفیت خودرو‌های دیزلی نیز خاطرنشان کرد: با توجه به قیمتی این اتوبوس‌ها دارند خرابی آن‌ها زیاد بوده و در همان مرحله اول از ۱۷۵ دستگاه اتوبوس حدود ۳۰ درصد از آن‌ها مرتباً در تعمیرگاه‌ها هستند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: