کد خبر: ۳۸۲۸۴۳
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
0
مدیرعامل هواپیمایی آسمان گفت: برنامه‌ریزی می‌کنیم بیشترین پرواز‌های اربعین را داشته باشیم و در این ایام پرواز چارتری اربعین نخواهیم داشت.
پرواز چارتری در اربعین نداریم
خلبان ابوذر شیرودی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات به زائران اباعبدالله شرکت هواپیمایی آسمان یکی از شرکت‌هایی خواهد بود که بیشترین پرواز‌های اربعین را انجام می‌دهد و طبق قرارداد با واحد بازرگانی در این ایام پرواز چارتری اربعین نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: شرکت هواپیمایی آسمان تابع نرخ بلیت تعیین شده ۶ میلیون تومانی پرواز‌های اربعین که از سوی وزیر راه و شهرسازی اعلام شده است، هست و قطعا با همین نرخ تعیین شده پرواز‌ها را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل آسمان تأکید کرد: نگاه درآمدزایی به پرواز‌های اربعین نداریم و معتقد هستیم انتقال زائران یک وظیفه برای شرکت‌های هواپیمایی است.

خلبان شیرودی اضافه کرد: پرواز‌های اربعین ما به دو بخش تقسیم می‌شود یکی پرواز‌های تهران و شهر‌های مختلف کشور به نجف خواهد بود و دیگری پرواز‌های داخلی به مقاصد کرمانشاه و ایلام است که در راستای تسهیل اعزام زائران خواهد بود.

وی با بیان اینکه ۷ فروند هواپیمای فعال در ناوگان آسمان وجود دارد گفت: تلاش می‌کنیم بخش اعظمی از پرواز‌های خود را به عملیات پروازی اربعین اختصاص دهیم.

مدیرعامل هواپیمایی آسمان با بیان اینکه هدفگذاری کرده‌ایم ناوگان فعال آسمان را افزایش دهیم گفت: برای توسعه ناوگان به هیچ وجه چشم ما به برجام نیست و توسعه ناوگان آسمان به برجام گره نخورده است.

وی با بیان اینکه تأخیرات در هر شرکت هواپیمایی وجود دارد و در آسمان هم تا اندازه‌ای وجود دارد، گفت: ما مشکلات تأخیر و اعتراض مسافران را به جان می‌خریم، اما اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای ایمنی پرواز به خطر بیفتد در هواپیمای آسمان ایمنی را فدای هیچ موضوعی نخواهیم کرد.

خلبان شیرودی با بیان اینکه چابک‌سازی ساختار پرسنل آسمان را دنبال می‌کنیم، اظهار کرد: بیشترین ظرفیت نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف فنی و مهندسی داریم؛ بنابراین گزارش هواپیمایی آسمان به عنوان زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ذیل صندوق بازنشستگی کشوری است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: