April 2024 18 / پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۲۸۴۴
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
0
بررسی بازار امروز خودرو نشان می‌دهد محصولات ایران خودرو و سایپا شاهد کاهش ۳ تا ۹ میلیون تومانی قیمت‌ها بوده است.
کاهش ۳ تا ۹ میلیون تومانی قیمت‌ها در بازار خودرو
سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران با اشاره به ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو گفت: هر چه عرضه خودرو توسط خودروسازان بیشتر شود، قیمت‌ها قطعا ریزش بیشتری خواهند داشت.

وی با بیان اینکه اثر روانی مذاکرات باعث شده تا در هفته‌های اخیر بازار با شوک شدیدی در قیمت انواع خودرو‌های داخلی و وارداتی روبرو شود افزود: فعلاً خریداری در بازار وجود ندارد. مشتری می‌داند که با صورت گرفتن توافقات بین المللی میتوان به کاهش بیشتر قیمت‌ها امیدوار بود و به همین دلیل مشتریان از خرید عقب نشینی کرده و منتظرند تا ببینند در آینده چه اتفاقی در بازار رخ خواهد داد.

بر اساس این گزارش در هفته گذشته گروه بهمن اقدام به عرضه ۱۷۵ دستگاه خودرو فیدلیتی پنج نفره، ۱۷۵ دستگاه فیدلیتی هفت نفره، ۲۵۰ دستگاه دیگنیتی کرد که این موضوع هم بر کاهشی شدن قیمت خودرو در بازار اثرگذار بود.

بررسی بازار امروز خودرو نشان می‌دهد کوییک R و پژو ۲۰۷ دنده‌ای کاهش ۸ میلیون تومانی را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده اند علاوه براین در برخی از محصولات ایران خودرو و سایپا مانند ساینا و سمند نیز بازار شاهد کاهش ۷ تا ۹ میلیون تومانی قیمت‌ها بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: