حمیدیان از استقبال قابل توجه از نمایشگاه خبرداد
کد خبر: ۳۸۲۸۵۱
۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
0
مدیر برگزاری نمایشگاه اینوکس کیش به نقش آفرینی نمایشگاه در رفع چالش‌ها و حل مشکلات اشاره کرد و گفت: اینوکس کیش بدنبال ترسیم مدلی از اجلاس بین المللی داووس است تا بتوان چالش‌ها را شناسایی و از فرصت‌ها بهره گیری کرد.
چاره اندیشی مشکلات و ارایه راهکار در اینوکس کیش
آریا حمیدیان در گفتگو با خبرنگار پول نیوز با اشاره به چالش‌های اقتصادی به ویژه در حوزه بورس، بانک و بانک و بیمه گفت: در شرایط کنونی نمی‌توان بدون مطالعه حرکت کرد و تصمیم گرفت، به همین دلیل باید با مطالعه و برنامه ریزی گام برداشت.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیاری که در عرصه‌های اقتصادی وجود دارد، اما اجرایی نمی‌شود گفت: تمامی کسانی که درگیر چالش‌های اقتصادی هستند، باید در یک مکان با یک هدف مشخص و از یک جنس حضور داشته باشند و به تبادل نظر بپردازند تا خروجی آن، رفع مشکلات و دستیابی به برنامه ریزی مشخص و تاثیر گذار باشد.

مدیرعامل شرکت بهاران تدبیر کیش اهمیت نمایشگاه اینوکس را تشریح کرد و گفت: نمایشگاه‌ها هرچقدر تخصصی‌تر باشد، تاثیرگذارتر است و، چون اینوکس با رویکرد تخصصی در حوزه بورس، بانک و بیمه برگزار می‌شود، جامعه هدف را گردآوری کرده و هر آنچه در نمایشگاه مطرح می‌شود، در همین راستا خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه اینوکس کیش بنا دارد در مسیر داووس حرکت کند به تشریح برندسازی پرداخت و گفت: مجمع جهانی اقتصاد، یک سازمان غیرانتفاعی ثبت شده در سوییس است که می‌کوشد با ایجاد تعامل میان رهبران بزرگ سیاسی، اقتصادی و صنعتی جهان، به تسریع مسیر توسعه در سطح جهانی، منطقه‌ای و صنعتی کمک کند، اما از آنجا که جلسات این مجمع در داووس سوییس برگزار می‌شود، عموماً در رسانه‌ها با عنوان اجلاس داووس مورد اشاره قرار می‌گیرد.

حمیدیان با تاکید بر اینکه اینوکس کیش سالهاست برگزار می‌شود و صاحب پشتوانه قابل توجهی است گفت: با توجه به استقبالی که از اینوکس کیش صورت گرفته، انتظار داریم بزودی در اندازه اجلاس داووس مطرح شود و مرکزی برای بخش خصوصی و دولتی به منظور تبادل نظر و چاره جویی درعرصه‌های اقتصادی باشد.

وی با تاکید بر اینکه اینوکس کیش با استقلال فعالیت خود را آغاز کرده و همین رویکرد را ادامه می‌دهد گفت: رویکرد اینوکس کیش، تحقق چند صدایی است به همین دلیل تمامی فعالان عرصه‌های پولی و مالی و اقتصادی این حق را دارند در این نمایشگاه حاضر شوند و تاکنون هیچ مانعی برای هیچیک از تلاشگران عرصه اقتصاد نبوده است.

مدیر برگزاری نمایشگاه اینوکس کیش با اعلام اینکه تضارب آرا می‌تواند در شکوفایی اقتصاد موثر باشد گفت: هرچقدر دیدگاه‌های مختلف به اینوکس بیایند، تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود و این سیاستی است که در سال‌های گذشته دنبال کرده ایم.

وی در خصوص اینکه چرا اینوکس در کیش برگزار می‌شود گفت: نمایشگاه اینوکس کیش مخاطب عام ندارد، بلکه فرهیختگان و متخصصان عرصه‌های مالی بانک، بورس و بیمه در این نمایشگاه حاضر می‌شوند، به همین دلیل است که از اینوکس به عنوان داووس یاد می‌کنیم.

حمیدیان با اشاره به اینکه در نمایشگاه اینوکس کیش به مسایل محتوایی و جدی عرصه‌های اقتصادی می‌پردازیم گفت: تفاوت نمایشگاه‌هایی که در داخل کشور برگزار می‌شود، با نمایشگاه اینوکس کیش که در منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود دراین است که وقتی مدیران به اینوکس می‌آیند، چون از مرکز مدیریت خود دور می‌شوند، تمام وقت خود را برای نمایشگاه می‌گذارند و تمام وقت در نمایشگاه حضور می‌یابند، اما در نمایشگاه‌هایی که در شهر‌ها برگزار می‌شود، مدیران برای مدت کوتاهی به نمایشگاه می‌آیند و به محض برقراری یک تماس تلفنی، نمایشگاه را ترک و به محل کار خود می‌روند.

وی با اشاره به استقبال قابل توجهی که از نمایشگاه اینوکس کیش صورت می‌گیرد گفت: تاثیرات مثبتی که فعالان اقتصادی از اینوکس کیش دیده اند، باعث شده تا توجه قابل توجهی را شاهد باشیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: