کد خبر: ۳۸۲۸۹۴
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
0
در راستای تقویت همکاری‌های علمی، فرهنگی و خدماتی در زمینه علوم آرشیوی، ساماندهی و سازماندهی اسناد، تفاهم نامه همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران و صندوق تامین خسارت‌های بدنی به امضا رسید.
صندوق تامین خسارت‌های بدنی و معاونت اسناد ملی تفاهمنامه همکاری امضا کردند
به منظور انتقال، تنظیم و توصیف اسناد، ورود اطلاعات، ذخیره سازی و دیجیتال سازی اسناد صندوق تامین خسارت‌های بدنی تفاهم نامه همکاری میان دو مجموعه به امضا رسید.

همکاری در زمینه انتقال و نگهداری اسناد صندوق در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، آماده سازی، تنظیم و توصیف اسناد صندوق تامین خسارت‌های بدنی، ورود اطلاعات و ذخیره سازی اسناد تنظیم و توصیف شده در سامانه محفای صندوق تامین خسارت‌های بدنی، تهیه نسخه دیجیتال (اسکن) از اسناد صندوق و همکاری در دسترسی به سامانه ورد اطلاعات و ذخیره سازی از جمله موارد عنوان شده در این تفاهم نامه در زمینه همکاری‌های مشترک است.

شایان ذکر است صندوق تامین خسارت‌های بدنی اولین مجموعه از دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارایی است که در راستای شفافیت مالی، استخراج تضامین و اوراق بهادار سال‌های گذشته، افزایش درامد‌های خود و صرفه جویی در فضای اداری به توصیف و پردازش تخصصی اسناد خود اقدام می‌نماید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: