کد خبر: ۳۸۳۰۰۱
۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
0
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در بازدید از چند واحد تولیدی در استان خراسان جنوبی بر حمایت بانک ملی ایران از تولیدکنندگان و اشتغال آفرینان در مناطق محروم و کم برخوردار تاکید کرد.
بانک ملی ایران از اشتغال آفرینی در مناطق محروم و کم برخودار حمایت می کند
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در سفر به استان خراسان جنوبی از خط تولید و طرح‌های در دست اقدام شرکت کویر تایر بیرجند، چهارمین تولیدکننده تایر کشور، کارخانه سیمان قاین و شرکت تیزپاک که در زمینه تولید مواد شوینده فعالیت دارند و همچنین از شرکت تولیدی تروند زعفران که در زمینه بسته بندی زعفران و خشکبار فعال است، بازدید کرد.
 
نجف زاده در این دیدار‌ها با بیان اینکه که نگاه مدیران ارشد در بانک ملی ایران، به صورت واقعی ملی و بر اساس مصالح کشور است، گفت:رویکرد جدید این بانک به هیچ وجه صرفا سودآوری نیست بلکه به دنبال مسئولیت‌ها و تکالیف اجتماعی پیرامون خود است و به پشتیبانی از صنایع و تقویت آن براساس بیانات ورهنمود‌های مقام معظم رهبری و شعار سال که تولید، اشتغال آفرینی ودانش بنیان است، اهتمام می‌ورزد.
 
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور افزود: بانک ملی ایران با نگاه زنجیره تامین و با ایجاد بانکداری شرکتی، بانکداری تجاری و بانکداری خرد از صفر تا صد پروژه‌های در دست اقدام شرکت‌های دانش بنیان را پیگیری و تامین نیاز می‌کند.
 
وی در خصوص طرح‌های توسعه کویرتایر اظهارکرد: باتوجه به شرایط فعلی بانک ملی ایران در حال حاضر بهترین اقدام برای طرح‌های توسعه شرکت‌ها انتشار اوراق در بورس است و بانک ملی ایران هم متعهدانه آن را ضمانت می‌کند.
 
نجف زاده افزود: تنها راه اشتغال آفرینی استان‌های درگیر خشکسالی، سرمایه گذاری در امر تولید و صنعت است و بانک ملی ایران موظف است نسبت به تامین سرمایه در گردش و طرح‌های توسعه اینگونه شرکت‌ها اهتمام ورزد.
 
محمد علی زرنگ رئیس اداره امور شعب استان خراسان جنوبی نیز در این دیدار‌ها با اشاره به شعار سال خاطرنشان کرد:دانش بنیان شدن شرکت‌هایی همچون کویرتایر ما را ترغیب کرد تا از منابع تولید شده آن سهمی به این بانک اختصاص یابد و متقابلا بانک هم با خدمات متعدد در خدمت به این شرکت و کارکنان آن خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: