April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۳۰۹۳
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
0
هشتمین نمایشگاه ایران‌نوشت پس از وقفه‌ای دو ساله و به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی از اول تا ۱۸ شهریورماه برگزار می‌شود.
در‌های نمایشگاه نوشت افزار ایرانی اسلامی باز شد
احمد عبودتیان، دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی در آیین افتتاحیه هشتمین نمایشگاه ایران نوشت گفت: صنایع فرهنگی خلاق از محتوایی‌ترین و مردمی‌ترین صنایع کشور است و این صنعت در حال حاضر در بین مردم جانیفتاده است و ما بسیار زود از تاریخ مان فاصله گرفته ایم و باید به پیشرانی فرهنگی برگردیم که جایش همین‌جا است.

به گفته عبودتیان، ادعای " هنر نزد ایرانیان است و بس" ادعای درستی است و باید از چنین نمایشگاه‌ها و جشنواره‌هایی برای توسعه و رونق بازار صنایع فرهنگی بهره ببریم.

او می‌گوید: باید کار‌ها دست مردم برسد تا ثمراتش دیده شود، از بازار ۲۵۰۰ میلیارد دلاری صنایع فرهنگی در جهان، سهم کشور ایران سهم یک میلیون و ۷۰۰ دلاری است.

دستیار رئیس جمهور در امور مردمی سازی گفت: ۱۰ سال قبل این بحث مطرح بود که چگونه می‌شود محصولات ایرانی به گونه‌ای که باعث اقبال مردم باشد تولید کرد با همت جوانان در این راه سختی و امروز به جایی رسیده‌ایم که سهم نوشت افزار ایرانی در بازار نوشت افزار کشور به ۵۰ درصد رسیده است.

هشتمین نمایشگاه ایران‌نوشت به همت مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی، یکم تا هجدهم شهریورماه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا خواهد بود.

در این نمایشگاه علاوه بر حضور بیش از ۱۰۰ تولیدکننده از سراسر کشور؛ چندین شرکت خلاق از جمله شرکت ماروک از زیر مجموعه‌های خانه خلاق و تجاری سازی محتوا نیز حضور دارد که در زمینه فروش کالا‌های فرهنگی کاراکتر محور ایرانی فعالیت می‌کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: