سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی مطرح کرد
کد خبر: ۳۸۳۲۰۳
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
0
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: فاز ۲ساخت فرودگاه امام خمینی با سرمایه گذاری بخش خصوصی به زودی اجرایی می شود.
آغاز اجرای فاز ۲ فرودگاه امام خمینی در آینده نزدیک
سعید چلندری گفت: ترمینال سلام با دستور وزیر راه و شهرسازی برای همیشه ترمینال زیارتی محسوب شد و هم اکنون پرواز‌های عتبات از این ترمینال انجام می‌شود.

به گفته سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی، آمار‌ها نشان می‌دهد که امسال شاهد رشد ۴۵ درصد بار و مسافر هستیم و در طول ۵ ماه ۲ میلیون مسافر را جابه جا کردیم و تا پایان امسال ۹ میلیون مسافر را جابه جا خواهیم کرد.

او گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده توسعه‌های زیادی در این بخش داریم به طوری که بیش از ۲۰ پروژه آماده سرمایه گذاری شده و به زودی با سرمایه گذاری بخش خصوصی ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار منطقه ویژه‌ای احداث می‌شود و ساخت منطقه آزاد تجاری به وسعت ۲۴۰ هکتار در حال برنامه ریزی و در شرف انعقاد قرارداد هستیم که به زودی در منطقه آزاد تجاری فرودگاه هم اتفاق خوبی رخ خواهد داد.

چلندری بیان کرد: شروع فاز ۲ فرودگاه امام خمینی مبنی بر آغاز فاز جدید است همچنین برای ایام اربعین هم ۵۵ پرواز عتبات را برنامه ریزی خواهیم کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: