April 2024 16 / سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۳۲۱۱
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
0
گلکسی A۰۴s با یک صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می‌شود.
افشای تصاویر گلکسی A۰۴s سامسونگ
سامسونگ قصد دارد به زودی گوشی هوشمند سطح پایین گلکسی A۰۴s را روانه بازار کند. به تازگی چند رندر مطبوعاتی از این گوشی هوشمند توسط Winfuture.de منتشر شده است که برخی از مشخصات کلیدی آن را آشکار می‌سازد. این گوشی با یک صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می‌شود.

مشخصات گلکسی A۰۴s (شایعه شده)
این گوشی هوشمند با یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی PLS LCD مجهز به ناچ قطره‌ای ارائه خواهد شد. این نمایشگر وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۴۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. تراشه اگزینوس ۸۵۰ سامسونگ قدرت این دستگاه را تامین می‌کند. این دستگاه ۳ با گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و یک اسلات کارت microSD ارائه می‌شود و رابط کاربری One UI این شرکت را بر پایه اندروید ۱۲ اجرا می‌کند.

گلکسی A۰۴s دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی را به منظور سلفی و تماس‌های ویدئویی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. پنل پشتی این دستگاه به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۸ و یک جفت دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های عمقی و ماکرو مجهز شده است. این گوشی هوشمند با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۵ واتی ارائه می‌شود و مانند مدل قبلی خود، از اسکنر اثر انگشت در کنار گوشی بهره می‌برد. از ویژگی‌های ارتباطی این گوشی هوشمند می‌توان به ۴G VoLTE، دو سیم کارت، وایفای دوبانده، NFC، بلوتوث ۵ و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد.

قیمت
پیش بینی می‌شود که گلکسی A۰۴s در اروپا با قیمت ۱۶۹ یورو به فروش برسد. این گوشی هوشمند در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز تیره عرضه خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: