کد خبر: ۳۸۳۳۴۴
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
0
بیمه تعاون، همواره موفق شده تا در کسب عناوین درخشان در صنعت متمایز عمل کرده و جامعه خبرگانی خود را در شرکت تقویت کند. این مطلب بناست به این جامعه بپردازد.
بیمه تعاون در مسیر تعالی
این شرکت همواره در تلاش بوده تا بتواند دامنه خدمت گزاران خبره خود را افزایش داده و گامی در راستای توسعه متخصصین توانمند در صنعت بردارد.

بر این اساس در این مطلب بنا داریم تا به معرفی این خبرگان بپردازیم.

افتخارات مدیرعامل

یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، به عنوان فردی تحصیل کرده و متخصص در صنعت بیمه شناخته شده و همواره در تلاش است تا خدمات نوینی را برای شرکت تحت مدیریت خود و نیز صنعت بیمه فراهم کند.

او نیز به دلیل تخصص‌ها و شایستگی‌های خود به جایگاه‌هایی حقیقی یا حقوقی دست پیدا کرده که در نهایت جزو افتخارات برای شرکت بیمه تعاون تلقی می‌شود.

مظلومی در آبان ۱۳۹۷ با کسب بیشترین آراء به عنوان عضو هیئت رئیسه کمیسیون بانک و بیمه اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق انتخاب شد.

او همچنین با توجه به سوابق علمی و آموزشی خود، با حکم رئیس کل بیمه مرکزی در دی ماه ۱۳۹۸ به عضویت شورای سیاست گذاری امور آموزش در صنعت بیمه و در تیر ۱۴۰۰ به عضویت شورای سیاستگذاری همایش بیمه و توسعه درآمد.

مدیرعامل بیمه تعاون در مرداد ۱۴۰۰ نیز با رأی مدیران عامل شرکت‌های بیمه به عنوان نماینده موسسات بیمه عضو سندیکای بیمه گران ایران در شورای عالی بیمه انتخاب شد.

مظلومی در دی ماه ۱۴۰۰ نیز با حکم رئیس پژوهشکده بیمه به عضویت شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه درآمد.

مدیران خبره

در گام بعدی، باید به دستاورد‌های حاصل شده از سوی مدیران ستادی و فنی شرکت بیمه تعاون اشاره داشت؛ آن‌ها نیز با توانمندی علمی و اجرایی خود توانستند تا به جایگاه‌هایی دست پیدا کنند که در ادامه به آن اشاره می‌شود.

آبان ۱۳۹۹، زمانی بود که قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی ایران، در حکمی مریم سلماسی، مدیر ریسک بیمه تعاون را به عنوان عضو و دبیر کمیته برنامه‌ریزی آموزش صنعت بیمه منصوب کرد.

سمیه محمدی، مدیر روابط عمومی و امور مشتریان بیمه تعاون نیز در تیرماه ۱۴۰۰ با حکم دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران به عنوان عضو شورای سیاستگذاری پنل‌های سندیکای بیمه گران ایران در همایش بیمه و توسعه معرفی شد.

او همچنین در فروردین ۱۴۰۱ نیز با حکم رئیس شورای سیاستگذاری هفته روابط عمومی به عضویت این شورا درآمد.

عسل اشتری، سرپرست بیمه‌های مسئولیت شرکت بیمه تعاون هم در خرداد ۱۴۰۱ موفق شد با رأی مدیران شرکت‌های صنعت بیمه به عنوان دبیردوم کارگروه مسئولیت سندیکای بیمه گران انتخاب شود.

سهیلا شرفی، مدیر بیمه‌های باربری، کشتی و هواپیما بیمه تعاون، دیگر مدیری بود که در تیرماه ۱۴۰۱ موفق شد با رأی مدیران صنعت بیمه، به عنوان دبیر کارگروه باربری سندیکای بیمه گران انتخاب شود.

مدیران شعبه توانمند

گام سوم هدف این نوشتار، مدیران شعب شرکت بیمه تعاون را در بر می‌گیرد. آن‌ها نیز با تلاش‌های علمی و عملی خود موفق به دستاورد‌های قابل توجهی شده اندکه به رشد نظام هویت شرکت نیز کمک کرده است.

فرهاد رهاوی عزآبادی، مدیر شعبه یزد شرکت بیمه تعاون با حکم رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های استان یزد به عنوان «دبیر کارگروه مناقصات شورای هماهنگی بیمه‌های استان یزد» منصوب شد.

کیانوش بیات نژاد، مدیر شعبه همدان شرکت بیمه تعاون، دیگر مدیر توانمندی بود که با حکم رئیس شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه استان همدان، به عنوان نماینده شورای هماهنگی شرکت‌های بیمه در هیأت‌های حل اختلاف مالیاتی و صیانت از حق شرکت‌ها و نمایندگان صنعت بیمه استان همدان انتخاب شد.

حسین زاهدی، مدیر شعبه مازندران بیمه تعاون نیز با تکیه بر توانمندی‌های علمی و اجرایی خود، با حکم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران به عنوان «عضو کارگروه علمی - اجرایی راهبری برگزاری جشنواره تعاونی‌های برتر» معرفی شد.

نمایندگان خبره

نمایندگان بیمه تعاون، از زمره متخصصین حوزه‌های تخصصی خود بوده و توانستند در خلال دستیابی به افتخارات ارزشمند خود، شرکت بیمه تعاون را نیز از تجارب و اندیشه هایشان بهره‌مند سازند.

در تیر ماه ۱۳۹۴ بود که مهدی حرمتی، نماینده شرکت بیمه تعاون موفق به اخذ دکترای افتخاری مدیریت کسب و کار دانشگاه Golden State روسیه به دلیل احراز صلاحیت در قالب الزامات ۶ گانه مبنی بر موفقیت چشمگیر در حوزه کسب و کار و مسئولیت‌های اجتماعی در جهت کارآفرینی پایدار شد.

«حسین مهدی نژاد» دیگر نماینده شرکت بیمه تعاون بود که به عنوان عضو کمیسیون نظارت بر تشکل‌های صنفی در وزارت صمت فعالیت کرد و در اسفند ۱۴۰۰، مورد تقدیر رئیس این کمیسیون نیز قرار گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: