این اجلاس که با رویکرد تکنیکهای جهانی، تعامل با مشتریان و ذینفعان بنگاههای اقتصادی، تولیدی و خدماتی، راهکارهای افزایش سهم بازار، ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفادارسازی مشتریان، مسئولیت اجتماعی شرکتی و رضایتمندی مشتریان، رعایت حقوق مصرفکننده در شرایط بحرانی، تأکید بر بهبود استانداردسازی و خدمات باکیفیت در شرایط کرونا، استفاده از فناوریهای بهروز ارتباط جمعی در جهت جذب و حفظ مشتری و توانمندی واحد صدای مشتری برگزار شد،
بیمه آسماری را به عنوان یکی از شرکتهای فعال در این حوزه معرفی کرد.
نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری بیست و سوم مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور شرکتهای بزرگ دولتی و بخش خصوصی در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد.