کد خبر: ۳۸۳۴۱۴
۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
0

تافل هوم ادیشن چیست ؟

مرکز زبان کرایه چیان ارایه کننده خدمات تافل هوم ادیشن در این مقاله سعی دارد اطلاعات کاملی را از این آزمون را در اختیار متقضایان شرکت در آزمون قرار داد.

در سال ۲۰۲۰ و با شیوع ویروس کرونا  برگزار کنندگان تافل iBT یا همان تافل سنتر تصمیم گرفتند آزمون TOEFL هوم ادیشن یا تافل آنلاین را به مرحله اجرا برسانند.

نکته ی کلیدی آزمون این می باشد که آزمون به شکل بر خط یا همان آنلاین برگزار می شود و بدون نیاز به حضور در مرکز آزمون و از اتاق خود در محل سکونت خود این آزمون را شرکت می نمایید . این تست از هوش مصنوعی و مراقبین آنلاین برای بررسی عدم تقلب در تافل هوم ادیشن داوطلب استفاده می کند.

تافل هوم ادیشن یکی از آزمون های برتر سنجش مهارت زبان انگلیسی است که در دانشگاه ها و کالج های مختلف در سراسر جهان پذیرفته شده و مورد بررسی قرار می گیرد.

 

انواع مختلف آزمون تافل :

تافل دارای دو فرمت معمولی است، تافل iBT و تافل PBT. این به آزمون‌دهنده این امکان را می‌دهد که بسته به در دسترس بودن و راحتی، کدام قالب‌ها را انتخاب کند.

 Toefl Ibt همچنین گزینه های مختلفی را برای شرکت کنندگان در آزمون ارائه می دهد، از جمله تافل ibt سنتر و تافل Home Edition

در توضیحات آزمون تافل هوم ادیشن می بایست گفت ، این آزمون شامل چهار مهارت می باشد که در زیر به تفکیک بیان شده است :

Listening Test Section

Writing Test Section

Speaking Test Section

Reading Test Section

 

با مشاهده مهارت های آزمون تافل هوم ادیشن و مقایسه آن با تافل سنتر متوجه می شویم که تافل نسخه خانگی دارای ساختار آزمون، طول امتحان و محتویات مشابه تافل iBT یا همان سنتر می باشد.

چنانجه جزو داوطلبینی می باشید که امکان شرکت در آزمون تافل سنتر را ندارید می توانید از آزمون تافل Home Edition استفاده نمایید.

آموزش و تافل هوم ادیشن تضمینی

به عنوان یکی از مجموعه های مجرب در زمینه آزمون تافل خوم ادیشن اقدام به دوره‌های منحصر به فردی کرده است که به داوطلبین این امکان را می‌دهد که نمره‌های مورد نظر خود را به صورت تضمینی ( تافل هوم ادیشن تضمینی ) خود را در این آزمون کسب نماید.

 

برای بهره‌مندی از این دوره‌ها کافیست با ما تماس بگیرید و با شرکت در تعیین سطح و مشاوره رایگان از خدمات مربوط به این آزمون بهره‌مند شوید.

 

هزینه تافل هوم ادیشن

هزینه ثبت نام در تافل هوم ادیشن بستگی به مکان شما دارد که در آن شرکت خواهید کرد.

به عنوان مثال، اگر اهل هند هستید، هزینه امتحان زبان حدود 185 دلار است. در حالی که در ایتالیا، 270 دلار هزینه دارد.

همچنین در صورت تمایل به استفاده از سایر خدمات امتحانی یا اگر بنا بر هر دلیلی تصمیم به تغییر تاریخ آزمون خود دارید یا برای ثبت نام دیرهنگام اقدام کرده اید، باید هزینه های امتحانی اضافی را پرداخت کنید.

آموزش و تافل تضمینی

بدین سبب با افتخار اعلام می کنیم  با سابقه 12 سال آموزش زبان انگلیسی در بالاترین سطح ، ویژه داوطلبان آزمون های زبان دکتری با برنامه ریزی اصولی کمک خواهیک کرد تا دریافت نمره تافل تضمینی دور از دسترس داوطلبان نباشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: