کد خبر: ۳۸۳۴۳۳
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
0
شرکت تسلا در نامه‌ای رسمی به مقامات آمریکایی، خواستار حذف ویدیوهای تبلیغاتی شرکت رقیب علیه خود شد.
تسلا خواستار حذف ویدیوهای تبلیغاتی علیه خود شد
تسلا خواستار حذف تبلیغات ویدیویی است که نشان می‌دهد خودرو‌های الکتریکی این شرکت، جان کودکان را تهدید می‌کند. گمانه‌زنی‌های زیادی مبنی بر گمراه‌کننده بودن تبلیغ ویدیویی وجود دارد، اما سازنده آن قصد ندارد آن را حذف کند.

پس از گذشت زمان کوتاهی از انتشار این ویدیو‌های تبلیغاتی، شرکت خودرو‌های الکتریکی آمریکا نامه‌ای رسمی برای توقف انتشار این ویدیو‌ها صادر کرده است. اودود، مدیر شرکت Green Hills که با تسلا رقابت می‌کند، کمپینی را علیه سیستم‌های پیشرفته کمک راننده این خودروساز برقی راه اندازی کرده است.

اودود تبلیغات عمده‌ای را در روزنامه‌ها علیه تسلا به راه انداخته است؛ او دائما از ایلان ماسک و تسلا در شبکه‌های اجتماعی انتقاد می‌کند، و حالا تبلیغی را اجرا می‌کند که به نظر می‌رسد خودرو‌های الکتریکی تسلا به معنای واقعی «کودکان» را از بین می‌برند.

صاحبان تسلا و به طور خاص، آزمایش کنندگان بتای FSD تسلا نیز با ساخت ویدیو‌هایی به دنبال پاسخ به سوالات و ابهامات ایجاد شده توسط اودود هستند.

صرف نظر از تمام جزئیات ناپدید شده، چیزی که ما می‌دانیم این است که تسلا نامه را ارسال کرده، اودود آن را دریافت کرده و او از حذف آگهی ویدیویی خودداری می‌کند. در همین حال یوتیوب یکی از تبلیغات مخالف را حذف کرده است، زیرا در آن آزمایش‌کنندگان بتا FSD در واقع تا آنجا پیش رفته‌اند که از کودکان واقعی برای اثبات ارزش سیستم استفاده می‌کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: