April 2024 24 / چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۳۵۰۱
۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
0
رسانه‌های آمریکایی از تلاش اپل برای جایگزین کردن کشوری دیگر با چین برای تولید گوشی‌های همراه این شرکت خبر دادند.
اپل برای تولید گوشی هایش به دنبال جایگزینی برای چین استهمزمان با بالاگرفتن تنش‌ها میان آمریکا و چین، پایگاه خبری نشریه فوربز در خبری از تلاش شرکت آمریکایی اپل برای جایگزینی چین با کشوری دیگر برای تولید تلفن‌های آیفون این شرکت خبر داد.

نشریه فوربز در گزارش خود آورده است: اپل به متنوع ساختن گزینه‌های تولید خود ادامه می‌دهد و بار دیگر تلاش دارد تا خود را از چین دور کند. طبق اعلام منابع آگاه، این شرکت در حال همکاری با تأمین کنندگان تجهیزات است تا بدین منظور تولید خود را در هند افزایش دهد. نشریه فوربز همچنین نوشت: همزمان با درگیری دولت آمریکا با دولت «شی جین پینگ» در چین و نیز بخاطر قرنطینه‌های اعمالی در چین، شرکت اپل که بیشتر تلفن‌های آیفون اش در چین تولید می‌شود، اکنون در حال جستجو برای جایگزینی برای چین است.

این در حالی است که خبرگزاری بلومبرگ هم به تازگی در خبری اعلام کرده است شرکت اپل تصمیم دارد تا دو ماه پس از عرضه اولیه آیفون ۱۴ در چین، تولید آیفون ۱۴ را در هند آغاز کند. بر اساس این گزارش، این مسأله به خاطر فاصله کمی است که میان چین و هند وجود دارد. اما به نوشته بلومبرگ، این به معنای تعطیلی کامل آن در چین، آنچنان که برخی افراد پیش بینی کرده بودند، نیست.

پیش از این، شرکت آمریکایی اپل که از غول‌های فناوری در تولید تلفن همراه به شمار می‌رود، در بیانیه‌ای مطبوعاتی از زمان رونمایی از تلفن جدید خود موسم به «آیفون ۱۴» و شماری دیگر از محصولات الکترونیکی خبر داده بود. شرکت اپل در دعوتنامه‌ای که برای خبرنگاران روز چهارشنبه ارسال کرد، زمان معرفی محصولات جدید خود که شاخص‌ترین آن‌ها «آیفون ۱۴» است را در خلال نشستی عنوان کرد که در مقر این شرکت در ایالت کالیفرنیا در «هفتم سپتامبر» برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: